افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
19

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خشم تمام مردم جهان را علیه امریکا تحریک کرده است

  • کد خبر : 12383
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خشم تمام مردم جهان را علیه امریکا تحریک کرده است

مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط کسبه و بازاریان در مسجد بازارچه مرزی منطقه ازاد ماکو برگزار شد.

به گزارش مرزداران ؛ مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط کسبه و بازاریان در مسجد بازارچه مرزی منطقه ازاد ماکو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کسبه بازارچه مرزی منقه ازاد ماکو و مسئولین برگزار شد در ابتدا حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت : در خصوص مقام و جایگاه شهدا خداوند آیاتی نازل کرده است و احادیثی از اهلبیت نیز در این خصوص وجود دارد : خداوند تبارک و تعالی در بیان مقام و منزلت و جایگاه شهید میفرماید :  “عند ربهم یرزقون” ای پیامبر کسی که در راه خداوند به شهادت رسیده اند نمرده اند  زنده بوده و از نعمت های الهی در عالم برزخ برخوردار است لذا همه انسانها در برزخ هستند اما شهدا در زندگی برزخیشان از نعمت های ذات اقدس الهی برخوردار هستند .

وی افزود : با اینکه شهدا از نعمت های خداوند در عالم برزخ برخوردار هستند اما باز خداوند توجه مخصوصی به نعمت هایی که بر شهدا عنایت میشود دارد چون این افراد با مومنین متفاوت هستند به قدری که خداوند شهدای احد را در عالم برزخ مورد خطاب قرار میدهد که شما چه میخواهید بگویید تا برآورده شود و شهدا میگویند خداوندا در گوشه عرش شما ما از نعمت های ذات اقدس شما برخورداریم دیگر چیزی لازم نداریم فقط ما را دوباره به زمین برگردان تا دوباره در راه تو به شهادت برسیم لذا ببینید شهادت در دید آنها چگونه است که آنها طمع میکنند .
امام جمعه ماکو تصریح داشت : حاج قاسم خود از شهادت استقبال کرده است و سند ان دست نوشتی می باشد که در فضای مجازی پخش شد که قبل اینکه بیاید عراق 3 دست نوشت گذاشته از اینکه خداوند مرا زود قبول کن و در عراق با این جنایت سردار دلها نه تنها برای ایران بلکه سردار تمام کشور های اسلامی ، فردی صادق به شهادت رسید .
وی با اشاره به خصوصیت های سردار سلیمانی گفت : در بحث اخلاص به همسر خود میگوید وقتی چه عادی و چه به صورت شهید مردم روی قبرم ننویسید سردار بنویسید سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی لذا ما در شهر نمیتوانیم بین سه نفر محبوبیت ایجاد کنیم اما چون کار این سردار سر افراز اسلام از اخلاص بود محبت وی در قلب تمامی اهل عالم است .
حجت الاسلام هاشمی اذعان داشت : امریکا با این اشتباه بزرگی که انجام داد که اگر بخواهیم تحلیل کنیم سه اشتباه کرد اول حاکمیت عراق را نقض کرد، از طرفی عواطف مردم را تحریک کرد،بعد از اینکه حادثه تروریستی اتفاق افتاد آمریکا به تمامی نیروهایی خود آماده باش داد چون میداند خشم تمام مردم جهان و منطقه را بر علیه آمریکا تحریک کرده است .
وی در پایان با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی گفت : از جمله ویژگی های سردار یکی ولایت مداری سردار سلیمانی است که این نحوه ارادت وی را در تلوزیون که مطیع محض ولایت است میبینید لذا سردار وحید نوعی : به نظر من سردار سلیمانی اعتقاد داشت فرمانده کل قوا در سوریه حضرت زینب بود و وی از او فرمان میگرفت او وقتی به حرم میرسید زانو زده و استان حرم را میبوسید این ویژگی در فرماندهی بزرگ دنیا وجود ندارد  .
در ادامه این برنامه حسین رضائی رزمنده 8 سال دفاع مقدس به خاطره گویی پرداخته و در پایان شهروز عیدی مداح اهل بیت عصمت و هارت به روضه خوانی و مدیحه سرایی پرداخت .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12383
  • ارسال توسط :
  • 1072 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی خشم تمام مردم جهان را علیه امریکا تحریک کرده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.