افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
20

جنگ ها و جبهه ها بستر نمود امداد های الهی می باشد

  • کد خبر : 12518
  • ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۸:۵۶
جنگ ها و جبهه ها بستر نمود امداد های الهی می باشد

امام جماعت مسجد ولیعصر (عج) و مدرس حوزه علمیه ماکو در مراسم شام غریبان شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : هیچ چیز در دنیا ارزش ندارد که خون بهای سردار سلیمانی و ابومهندس باشد لذا جنگ ها و جبهه ها بستر نمود امداد های الهی می باشد و خداوند انشاءالله با دست مومنین انتقام مومنین و شهدا را خواهدگرفت .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم شام غریبان سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور عاشقان و دوستاران آن سردار دلها و مسئولین شامگاه مورخه 98/10/18 در مسجد ولیعصر (ع) ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا قاریان قران به ختم قران نثار روح آن سردار دلاور پرداختند .

در ادامه محمد امین اسماعیل زاده ، حامد رسول زاده و هادی رسول زاده مادحین اهلبیت عصمت و طهارت به مداحی و روضه خوانی پرداختند .

سپس حجت الاسلام غلامحسین صادقی امام جماعت مسجد ولیعصر به عنوان سخنران اصلی برنامه ضمن تسلیت شهادت سردار دلها گفت : امروز مصداق شیطان بزرگ آمریکا می باشد که قصد زور گویی دارد و با ترور چهره ها خود را رسوا میکند لذا خداوند در قران خطاب به مومنین می فرماید : چرا در برابر دشمنان نمی ایستید در حالی که آنها اول به شما حمله کرده اند .

وی افزود : سردار سلیمانی  اولین کسی بود که به مبارزه با داعش در سوریه رفت و این در حالی بود که آمریکا و عربستان داعش را تغذیه می کردند .

وی تصریح داشت : قرآن کریم در جواب به کسانی که از جهاد میترسند توبیخ کرده و میگوید از چه میترسید باید از خداوند بترسید به شرطی که ایمان داشته باشید اگر راست میگویید از خدا بترسید و در برابر دشمنان مانند گاو شیرده نباشید لذا کسانی که به قدرت خدا ایمان دارند از چیزی نمیترسند .

امام جماعت مسجد ولیعصر خاطر نشان ساخت : کسانی که از خداوند ترس دارند و ایمان به خداوند دارند خداوند جایگاه آنها را رفیع میکند لذا اگر بترسید خداوند شما را در لیست بی ایمانان قرار خواهد داد چراکه باید در برابر دشمنان نترسیده و جهاد کرد .  خداوند در قرآن میفرماید : در برابر دشمنان بجنگید خداوند به دست شما دشمنان را شکنجه خواهد داد خداوند دشمنان را ذلیل ، خوار و کوچک خواهد کرد .

حجت الاسلام صادقی در جواب کسانی که پیشرفت های کشور های غربی را برای کوچک کردن ایران بر سر این ملت میکوبند ،  گفت : اگر دنیا برای تو باشد و شرف نداشتن باشی به هیچ دردی نخواهد خورد بعضی از افراد میگویند پیشرفت را از ژاپن یاد بگیرید و پاناسونیک ژاپن را به روی ما میکشند در حالی که هر روز یک زنا زاده در ژاپن صاحب مسئولیت دولتی میشود لذا اگر پاناسونیک داشته باشی اما شرف نداشته باشی به هیچ دردی نخواهد خورد و این وعده حق است که خداوند همراه و همیار مومنین می باشد .

وی در ادامه تاکید داشت : هیچ چیز در دنیا ارزش ندارد که خون بهای سردار سلیمانی و ابومهندس باشد لذا جنگ ها و جبهه ها بستر نمود امداد های الهی می باشد و خداوند انشاءالله با دست مومنین انتقام مومنین و شهدا را خواهدگرفت و این انتقام واقعی زمانی می باشد که منتقم خون پیغمبران و سید الشهدا خواهد آمد

وی افزود : زمانی که امام زمان آمد و انتقام گرفت اگر هم در این دنیا نباشیم قطعا در آن دنیا روح ما شاد خواهد شد و خداوند در این دنیا و آن دنیا دشمنان و کسانی که میخواهد نور ایمان را خاموش کنند ذلیل و نابود خواهد کرد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12518
  • ارسال توسط :
  • 672 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای جنگ ها و جبهه ها بستر نمود امداد های الهی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.