گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۷:۳۳
شناسه : 12804
تاریخ : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
بهره برداری از بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه در ماکو بهره برداری از بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه در ماکو

کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو به عنوان بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه و یکی از پروژه های زیر بنایی طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید.

به گزارش مرزداران ؛ کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو به عنوان بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه و یکی از پروژه های زیر بنایی طرح تحول نظام سلامت به بهره برداری رسید و در اینده نزدیک رسما افتتاح خواهد شد .

دکتر صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو  با اعلام این خبر در بین خبرنگاران افزود : کلینیک تخصصی بیمارستان فجرکه عملیات اجرایی آن از سال 1394 در محوطه بیرونی بیمارستان فجر ماکو در زمینی به وسعت 1800 متر مربع و دو طبقه تیپ 1800 متری آغاز گردیده بود، امروز مورخه دوازدهم بهمن ماکو همزمان با آغاز ایام الله مبارک دهه فجر به بهره برداری رسید .

مدیر شبکه بیان کرد : کلینیک تخصصصی از پروژه های چشمگیر طرح تحول سلامت می باشد که درمحل بیمارستان قدس قدیمی دایر بوده و خدمات مورد نیاز را به مراجعین ارائه می داد ولی به دلیل کمبود فضای فیزیکی و نامناسب بودن بعضی فضاها ، لزوم توسعه فضای فیزیکی کلینیک ، زمینه را برای آماده سازی ساختمان مناسب برای کلینیک فراهم ساخت .

دکتر صمدی در ادامه با اشاره بر اعتبار پروژه که بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال می باشد ، تصریح کرد : در این مرکز درمانی که بزرگترین کلینیک تخصصی منطقه به شمار می رود خدمات تخصصی در رشته های مغز و اعصاب ، قلب و عروق ، داخلی ، ارولوژی ، ارتوپدی ، چشم ، گوش – حلق – بینی ، زنان و زایمان ، کودکان ، اعصاب و روان ، پوست و مو ،طب فیزیکی توانبخشی ، عفونی ، .. ارائه می گردد .