گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش
ساعت : ۲۳:۰۰
شناسه : 13011
تاریخ : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
حضور در انتخابات از مصادیق امر جامع است لذا حضور حداکثری در انتخابات واجب است حضور در انتخابات از مصادیق امر جامع است لذا حضور حداکثری در انتخابات واجب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان اذربایجان غربی در همایش طلایه داران انقلاب ، روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن شمال استان که به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور حجت السلام فعال آذر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان اذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار گردید گفت : همانگونه که علمادر شکل گیری این نظام شرکت داشتند باید در بستر سازی بقای آن نیز شرکت کنند .

به گزارش مرزداران ؛ همایش طلایه داران انقلاب روحانیون اهل تشیع و اهل تسنن شمال استان به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور حجت السلام فعال آذر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان اذربایجان غربی در شهرستان ماکو برگزار گردید .

در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو گفت : مساجد همانگونه که امام راحل گفت سنگر بود و هم اکنون نیز سنگر است ؛

وی افزود : این انقلاب که روحانیت و مساجد را اینگونه فعال نگه داشته است چنان ضربه ای به پیکره هیبت آمریکا زده است که دشمن امروز برای تضعیف کردن انقلاب دست به هم کاری میزند ؛ دشمن هر کاری میکند تا ارتباط جوانان را با مساجد قطع کند این مساجد و جوانان بودند که این انقلاب را به پیروزی رساندند اما دشمن با تلاش های خود فاصله انداختند بین جوانان و روحانیت و فاصله انداختند بین جوانان و مساجد .

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به سخنان امام راحل گفت: امام گفت باید جوانانی تربیت شود که زمینه را برای ظهور امام زمان فراهم کنند لذا روحانیون امروز باید با جوانان صمیمی باشند و جوانانی تربیت کنند که پایه های این انقلاب را قوی کنند .

در ادامه این برنامه حجت الاسلام فعال اذر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در استان اذربایجان غربی گفت :ما که 41 سال پیش انقلاب کردیم و حکومت اسلامی تشکیل دادیم آیا این مستند دارد یا نه؟
خداوند در قران میفرماید : در سایه حکومت اسلامی اسلام این همه مسئله مطرح شده و پیشرفت کرده لذا همانگونه که علمادر شکل گیری این نظام شرکت داشتند باید در بستر سازی بقای آن نیز شرکت کنند .

وی افزود : اگر عیبی در کشور باشد ما خوب عمل نکردیم و دشمنان خوب کار کردند چرا که دین ما موافق فطرت است ، لذا ما باید خود را اصلاح کنیم .

وی تاکید داشت : حضور در انتخابات از مصادیق امر جامع است لذا حضور حد اکثری در انتخابات واجب است .