افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

پیام تشکر فرمانده سپاه شهرستان ماکو در پی اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک

  • کد خبر : 13484
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
پیام تشکر فرمانده سپاه شهرستان ماکو در پی اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک

فرمانده سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی از دست اندرکاران اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی (شهدای مدافعان سلامت ) شهرستان ماکو تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش مرزداران، سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری در پیامی از دست اندرکاران اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی (شهدای مدافعان سلامت ) به ویژه بسیجیان ، کادرپزشکی و پرستاری و سایرنهادها ، سازمان ها و ادارات دخیل و بویژه عموم شهروندان شهرستان ماکو تقدیر و تشکر نمود .

متن پیام بدین شرح است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امت انقلابی ، شهیدپرور و شریف شهرستان ماکو
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو بعنوان نهادی مردمی برخاسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ، همواره درکنار شما مردم عزیز و مهربان‌ و شایسته بوده و این همراهی به ویژه درهنگام سختی ها ،مشکلات و دشواری ها و…مشهود بوده است .

دراین شرایط خطیر امروز که شهرستان ماکو نیز مانند سایر شهرها و حتی کشورهای دنیا در معرض ویروس منحوس کرونا واقع و عزمی جهانی برای مقابله با این بیماری شکل گرفته است . پاسداران جان برکف و بسیجیان ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان به مدد تجارب ارزنده از دوران دفاع مقدس رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاک سازی را با نام (شهدای مدافعان سلامت) و با هدف گندزدایی و ضدعفونی کلیه اماکن ومعابر عمومی شهرها وروستاها و اقداماتی نظیر تامین و توزیع اقلام بهداشتی ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی دربین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم را دوشادوش مجاهدان خستگی ناپذیر حوزه سلامت ، پزشکان عزیز و پرستاران فداکارومسئولیت شناس و سایرنهادهای فعال درستاد مبارزه با ویروس کرونا با موفقیت برگزار نمود.

اینجانب باتضرع به درگاه الهی ودر آستانه میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ، ضمن تبریک این ایام خجسته برخود وظیفه می دانم از این حماسه شگرف و ستودنی و زحمات دلسوزانه پاسداران و بسیجیان سلحشور ، خصوصا تلاش شبانه روزی و مجاهدانه کادرپزشکی و پرستاری و سایرنهادها ، سازمان ها و ادارات دخیل و بویژه همکاری و مشارکت عموم شهروندان عزیز در مقابله و ریشه کنی این ویروس منحوس صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

ازعموم همشهریان عزیز انتظار می رود همچنان بارعایت توصیه ها ونکات بهداشتی اعلام شده توسط مراجع مربوطه ، پیشتازان عرصه رویارویی با این بیماری را یاری نموده تا هرچه زودتر درریشه کنی و نابودی آن سهیم بوده باشیم .

 

سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13484
  • ارسال توسط :
  • 1427 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام تشکر فرمانده سپاه شهرستان ماکو در پی اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.