افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
27

فاصله گذاری اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبدیل می شود

  • کد خبر : 13494
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
فاصله گذاری اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبدیل می شود

فرماندار ماکو گفت: کادر درمانی ماکو بسیار خوب عمل کرده و تا الان فوتی در ماکو نداشتیم و طرح فاصله گذاری اجتماعی و بررسی ورود و خروج شهر تا الان به صورت عالی مدیریت گردیده است لذا فاصله گذاری اجتماعی به منظور تداوم این فاصله گذاری و پیشگیری از انتشار این ویروس به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبدیل می شود .

به گزارش مرزداران ؛ حسین عباسی فرماندار شهرستان ماکو در یازدهمین جلسه شورای پیشگیری کرونا که با حضور اصحاب رسانه در فرمانداری ماکو برگزار شد ، در گفتگو با اصحاب رسانه گفت :قرنطینه بودن شهرستان و بسته بودن مکان ها باعث شد تا ایرانیان مقیم ترکیه که از طریق بازرگان به ایران باز می گشتند با مشکلاتی روبرو شوند .

فرماندار ماکو با بیان اینکه روزانه ۳۰۰ تریلی از مرز بازرگان ترانزیت می‌شود گفت: روزانه ۳۰۰ تریلی از مرز بازرگان ترانزیت میگردد و اتباع بیگانه از این مرز تردد زیادی دارند لذا با قرنطینه شدن منطقه و ممنوعیت ورود و خروج از گمرک باعث پیشگیری از شیوع کرونا گردیده است .

وی تصریح داشت : کادر درمانی ماکو بسیار خوب عمل کرده و تا الان فوتی در ماکو نداشتیم و طرح فاصله گذاری اجتماعی و بررسی ورود و خروج شهر تا الان به صورت عالی مدیریت گردیده است لذا فاصله گذاری اجتماعی به منظور تداوم این فاصله گذاری و پیشگیری از انتشار این ویروس به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبدیل می شود .

وی تاکید داشت : مدیریت صنوف باید در دستور کار باشد تا از تجمع در محل ها جلوگیری گردد بدین منظور اکیپ هایی از طریق صنوف برای بررسی سطح بهداشت در صنوف مختلف و کارخانه ها و بررسی افزایش بی رویه قیمت ها در بازار اعزام شده است و خوشبختانهاین بررسی ها تشدید گردیده است و تاکنون برخورد  با افراد به صورت ارشادی بوده است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13494
  • ارسال توسط :
  • 1324 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای فاصله گذاری اجتماعی به فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تبدیل می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.