گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۹:۰۳
شناسه : 13503
تاریخ : ۲۰ فروردین ۱۳۹۹
مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در استان و مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در استان و مسئول نظارت  و بازرسی سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستانی در حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهداء ؛ مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ماکو با حضور معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه و مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی  ؛مسئول نظارت  و بازرسی سپاه شهدا استان آذربایجان غربی  و مسئولین شهرستانی در حسینیه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان گفت: بارزترین وجوه تمایز سپاه ایران با ارتش های دنیا انگیزه روحی و ایمانی و بصیرت دینی است که درتمامی برهه ها آن را دیده ایم لذا سپاه شهرستان ماکو از این امر مستثنا نیست .

وی افزود : بدین منظور از زحمات و تلاش های حجت الاسلام کاظمی در مدت حضورشان در سپاه ماکو که با روحیه انقلابی و جهادی  در گردان ها و پایگاه ها در بین همکاران و بسیجیان حضور یافته و بصیرت افزایی نمودند ،تقدیر و تشکر میکنیم .

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با بیان اینکه آگاه سازی در مناطق محروم برای مبارزه با ویروس کرونا باید با جدیت دنبال شود گفت :علاوه بر آگاه سازی مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا باید پروسه پیشگیری را نیز حتی در خانواده خود رعایت کنیم .

در ادامه این برنامه سرهنگ آشوری معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر علاوه بر شیوع ویروس کرونا با تحریم های اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم لذا جای بسی تشکر از مسئولین می باشد چرا که وظیفه مسئولین خدمت به مردم است همانگونه که رهبر گفت: راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم میباشد.

وی افزود: کرونا چهره واقعی غرب و آمریکا را مشخص کرده است چراکه آنها در خصوص فوتی های کرونا این گونه تصمیم گرفتند که افراد فوت شده در اثر کرونا را در گورهای دسته جمعی دفن کنند و اعلام نمودند افراد بالای ۶۵ سال در اولویت درمانی نیستند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران رهبر معظم فتوا صادر کردند که افرادی که از ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند باید همچون یک فرد مسلمان غسل داده شده و پس از کفن شدن همچون فردی مسلمان دفع می شود لذا نباید بگذاریم فتوای مقام معظم رهبری زمین بماند.

سرهنگ آشوری تصریح داشت: حضرت آقا افرادی را که در خدمت رسانی به مردم در پیشگیری از ویروس کرونا فوت می‌کنند را شهدای راه خدمت عنوان کرده است لذا این چهره واقعی مکتب اسلام را نشان می دهد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام اصغری مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آذربایجان غربی ضمن قرائت تقدیر نامه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا از حجت الاسلام کاظمی، حکم مسئولیت حجت الاسلام شریفی را به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو از طرف نماینده ولی فقیه در سپاه کشور قرائت نمود.

در ادامه حجت الاسلام کاظمی مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان گفت :همان گونه که در سال ۹۶ در مراسم معارفه خود قول دادم که با روحیه انقلابی و جهادی در این جایگاه فعالیت نمایم لذا در این مدت از افرادی که مرا در این مسئولیت همراهی و یاری نمودند به ویژه از فرمانده سپاه ماکو تقدیر و تشکر می کنم .

وی افزود : ما این مشعل نورانی را تحویل حجت الاسلام شریفی خواهیم داد انشالله ایشان بتوانند در این جایگاه بهتر از ما فعالیت نمایند و از تمام همکاران محترم طلب حلالیت می نمایم .

در ادامه حجت الاسلام شریفی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان گفت: انشاالله بتوانیم در این مسئولیت خطیر خدمتگزار بوده و اگر آقا قبول کند سرباز امام زمان عجل الله باشیم و بتوانیم در این مسئولیت وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم .

وی تصریح داشت : امید و آرزوی ما این است که امروز همان گونه که ندای الله اکبر در سالروز پیروزی انقلاب سر میدهیم امروز نیز همزمان با شب  عید نیمه شعبان علاقه قلبی خود را به ولایت و امام زمان عجل الله با بانگ یا مهدی ادرکنی ثابت کنیم .

لازم به ذکر می باشد که حجت الاسلام حسن کاظمی از سال ۹۶ به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ماکو مشغول بوده و حجت الاسلام خیرالله شریفی پیش از این مسئول نمایندگی ولی فقیه در آموزشگاه حر شهرستان خوی بوده است .