گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری » مصاحبه
ساعت : ۲۰:۵۹
شناسه : 13720
تاریخ : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
آنچه که به نظام جمهوری اسلامی عزت داده روحیه کمک و نوع‌دوستی در کشور است آنچه که به نظام جمهوری اسلامی عزت داده روحیه کمک و نوع‌دوستی در کشور است

امام جمعه ماکو گفت : روحیه کمک و نوع‌دوستی در کشور باعث عزت نظام جمهوری اسلامی و سر بلندی ما در مقابل دنیای غرب و استکبار شده است .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام سید محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو همزمان با برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام گفت : در پی بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و همدلی ، ملت ایران به پیام معظم له لبیک گفته و صحنه‌های بسیار زیبایی در سراسر کشور خلق کردند .

وی افزود : آنچه که به نظام جمهوری اسلامی عزت داده و ما را در مقابل دنیای غرب و استکبار  سربلند کرده ، روحیه کمک و نوع‌دوستی در کشور است .

امام جمعه ماکو تصریح داشت : از روز اول انقلاب تا دفاع مقدس اینگونه بوده و اکنون نیز در این فضای اقتصادی ، تحریم‌ها و بیماری ؛ تمامی نهادها ، دستگاه‌ها ، خیرین ، مردم و سپاه پای کار آمده‌اند که در این فضای سخت به افرادی که دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند کمک کنند .

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به تداوم کمک بسته های معیشتی گفت : انشاالله با تداوم کمک بسته های معیشتی به خانواده هایی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی شده اند و با ادامه به جهاد کمک مومنانه در مقابل تحریم ها ایستاده و با همکاری همدیگر زنجیره انتشار ویروس کرونا را قطع میکنیم .