افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

افتتاح و بهره برداری از کارگاه تولیدی و اشتغالزایی مسجد امیرالمومنین (ع) محله بورج ماکو

  • کد خبر : 13749
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
افتتاح و بهره برداری از کارگاه تولیدی و اشتغالزایی مسجد امیرالمومنین (ع) محله بورج ماکو

کارگاه تولیدی و اشتغالزایی مسجد امیرالمومنین علیه السلام محله بورج ماکو با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید. در این کارگاه ماهانه 10000 ماسک تولید میشود .

به گزارش مرزداران ؛ کارگاه تولیدی و اشتغالزایی مسجد امیرالمومنین علیه السلام محله بورج ماکو با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید

این کارگاه وابسته به تعاونی صندوق قرض الحسنه مردم یاری اشتغال زایی مسجد محله بورج می باشد .

هزینه های اختصاص داده شده به این طرح مبلغ ۲۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه خرید ابزار کار جهت اشتغال زایی از طرف صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی سپاه ماکو می باشد

با افتتاح و بهره‌برداری این کارگاه برای ۳۰ نفر به طور مستقیم در دو نوبت و ۲۲۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد میگردد .

با توجه به تولیدات این کارگاه از جمله تولید ماسک ، گلدوزی، انواع بافتنی ،گلیم بافی ، کوسن دوزی ،دوخت لباس و غیره با توجه به وجود ویروس کرونا،  تعداد تولید ماسک این کارگاه در ماه به 10000 عدد می رسد .

لازم به ذکر می باشد برای ۱۲ نفر و هر نفر ۱۵ میلیون تومان وام جهت اشتغال زایی و راه اندازی این کارگاه ها از طرف صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی سپاه ماکو اعطا گردیده و از این دوازده نفر دو نفر اقدام به راه اندازی این کارگاه ها نموده و 13 نفر دیگر نیز در اینده اقدام به راه اندازی 13 کارگاه دیگر خواهند نمود .

شایان ذکر میباشد درآمد حاصله از این کارگاه جهت حمایت از افراد نیازمند از طریق ارائه وام قرض الحسنه و تامین لوازم کاری جهت اشتغال زایی در مشاغل خانگی در حال گردش می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13749
  • ارسال توسط :
  • 1413 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای افتتاح و بهره برداری از کارگاه تولیدی و اشتغالزایی مسجد امیرالمومنین (ع) محله بورج ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.