افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
22

دیدار با همسر شهید اسماعیل حسین زاده

  • کد خبر : 13892
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
دیدار با همسر شهید اسماعیل حسین زاده

به همت بسیج دانش آموزی ماکو و به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با همسر شهید اسماعیل حسین زاده دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ به همت بسیج دانش آموزی ماکو و به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  به همراه جمعی از مسئولین شهرستانی با همسر شهید اسماعیل حسین زاده دیدار کردند .

در این دیدار حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : در ساعات اخر ماه مبارک رمضان دعا کنیم که خداوند ما را از شر ویروس کرونا برهاند.

وی افزود : ما امنیت و اسایش خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم .

وی با اشاره به اینکه ذکر صلوات همچون معجزه دائمی میباشد گفت : خداوند متعال معجزه ای دائمی در زندگی ما انسانها قرار داده است و آن ذکر صلوات بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان میباشد لذا توصیه شده در هر مشکلی ذکر صلوات فراموش نگردد .

حجت الاسلام شریفی تکریم خانواده شهدا را افتخار بزرگی عنوان کرده و گفت : شهدا چراغ راه امت اسلامی میباشند لذا تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا وظیفه و افتخار بزرگ میباشد .

در این دیدار ضمن فاتحه خوانی و احترام به مقام شهید والا مقام با اهدای لوح از همسر شهید اسماعیل حسین زاده  تجلیل به عمل آمد .

شهید اسماعیل حسین زاده فرزند بخشعلی در سال 1339/04/02 چشم به جهان گشود .

وی عنوان تکور بسیجی در تاریخ 1367/12/29 در منطقه زیوه ارومیه در اثر اصابت گلوله به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

شایان ذکر می باشد شهید نامبرده دارای 2 فرزند پسر و یک فرزند دختر است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13892
  • ارسال توسط :
  • 1517 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار با همسر شهید اسماعیل حسین زاده بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.