گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۲۰:۳۴
شناسه : 13881
تاریخ : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
دیدار با خانواده شهید نصرت اله آخوند زاده دیدار با خانواده شهید نصرت اله آخوند زاده

به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به همراه امام جمعه ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ماکو و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو  با پدر شهید عملیات بیت المقدس 3 دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر ، امام جمعه ماکو ، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  ، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ماکو و  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو  با پدر شهید عملیات بیت المقدس ۳ دیدار کردند .

در این دیدار ضمن فاتحه خوانی و احترام به مقام شهید والا مقام با اهدای لوح از پدر شهید نصرت اله آخوند زاده تجلیل به عمل آمد .

در این دیدار حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت : در ساعات اخر ماه مبارک رمضان دعا کنیم خداوند به خانواده های معظم شهدا صحت و سلامتی عنایت فرماید چرا که این پدران و مادران با تربیت فرزندان صالح و خلف و با از خود گذشتگی آنان من امنیت و اسایش این مملکت شده اند .

لازم به ذکر می باشد شهید نصرت اله آخوند زاده فرزند رحمت اله  در سال ۱۳۴۹/۱۰/۲۲ چشم به جهان گشود .

وی به عنوان تکور رسمی در تاریخ ۱۳۶۶/۱۲/۳۰ در عملیات بیت المقدس ۳ در منطقه ماروت در اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت نائل آمد .

شایان ذکر می باشد شهید نامبرده هنگام شهادت مجرد بود .

هم اکنون پدر شهید والا مقام تنها زندگی میکند .