افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

عزت و اعتلای امروز ایران ثمره انقلاب شکوهمندی است که با نام حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است

  • کد خبر : 13961
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
عزت و اعتلای امروز ایران ثمره انقلاب شکوهمندی است که با نام حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در پیامی فرا رسیدن سی و یکمین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش مرزداران ؛ سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو طی پیامی فرا رسیدن سی و یکمین سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

14 خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل (ره) و قیام خونین 15 خرداد، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی میداریم.

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌ ، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.

امت‌ امام(ره)‌، که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.

چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

امام راحل در تبیین عناصر و اجزاء منطق اندیشه مقاومت گفتند: یکی از اجزاء منطقِ مقاومت، «شرف و هویت و انسانیت هر ملت» است که هرگاه با تهدید و زورگویی و تحمیل مواجه می شود، در مقابل آن می ایستد.

بی شک عزت و اعتلای امروز ایران سرافراز، ثمره انقلاب شکوهمند اسلامی است. انقلابی که با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است.

ضمن تسلیت 14خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 ، امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری ، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

 

سید مهدی غفاری

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو

 

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13961
  • ارسال توسط :
  • 1353 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای عزت و اعتلای امروز ایران ثمره انقلاب شکوهمندی است که با نام حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.