افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

امام خمینی (ره) با مطرح نمودن بحث ولایت فقیه خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری کشیدند

  • کد خبر : 13969
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
امام خمینی (ره) با مطرح نمودن بحث ولایت فقیه خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری کشیدند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت :امام با مطرح نمودن بحث ولایت فقیه خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری همچون لیبرالیسم ، سکولاریسم و … کشیدند لذا اکنون به عینه میبینیم استکبار جهانی که داعیه دار مدیریت جهانی بود  در مدیریت کشور خود ، هم در بحث سلامت و هم در بحث مسائل اجتماعی و سیاسی شکست خورده ای بیش نیست .

به گزارش مرزداران  ؛حجت الاسلام شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  در مصاحبه با خبرنگار مرزداران به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) ضمن بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای بزرگوار ایشان گفت : سالها میگذرد حادثه ها می اید ، انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

امام رضوان الله تعالی علیه ایمان را معنا کردند لذا طبق تعبیری که شهید مطهری از حضرت امام  داشتند ، ایمان به پروردگار ،ایمان به هدف انقلاب و ایمان به ملت همیشه در صجنه از خصوصیات حضرت امام می باشد .

وی افزود : امام خمینی حنجره خدایی داشتند و با با اخلاص کامل بیدار باش برای کل مسلمانان دنیا زدند که نمونه ان را الان در لبنان ، فلسطین ، عراق میبینیم که همان جبهه مقاومت است .

حجت الاسلام شریفی تصریح داشت : امام یادگاری های بی بدیلی همچون نهاد مقدس سپاه و بسیج ، کمیته امداد ، جهاد سازندگی و بزرگتر از همه اینها روحیه اعتماد به نفس و جوان باوری در شجره طیبه انقلاب غرس کردند .

وی با اشاره به مساله ولایت فقیه گفت : امام با مطرح نمودن بحث ولایت فقیه خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری همچون لیبرالیسم ، سکولاریسم و … کشیدند لذا اکنون به عینه میبینیم استکبار جهانی که داعیه دار مدیریت جهانی بود  در مدیریت کشور خود ، هم در بحث سلامت و هم در بحث مسائل اجتماعی و سیاسی شکست خورده ای بیش نیست .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو  با اشاره به  متحد سازی جهان توسط امام خمینی (ره) گفت : این کلام حکیمانه امام که ما شریک غم همه مظلومان جهان هستیم ، جهان اسلام را متحد تر و با اندیشه های استکبار ستیزی حضرت امام آشنا کرد لذا در مکتب چنین امامی سرداران بزرگواری  همچون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته است که پشت استکبار را لرزاند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13969
  • ارسال توسط :
  • 1145 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امام خمینی (ره) با مطرح نمودن بحث ولایت فقیه خط بطلانی بر مکاتب دست ساز بشری کشیدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.