گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۶:۳۶
شناسه : 14035
تاریخ : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
بهره برداری از بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو بهره برداری از بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو

بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر و با حضور امام جمعه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، هیئت موسس و اعضاء خیریه درمانی فجر و جمعی از خیرین عرصه سلامت افتتاح و به بهره برداری رسید .

به گزارش مرزداران ؛ بخش جدید ICU بیمارستان فجر ماکو به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر و با حضور امام جمعه ، مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو، هیئت موسس و اعضاء خیریه درمانی فجر و جمعی از خیرین عرصه سلامت افتتاح و به بهره برداری رسید .

در این مراسم از خیرین شهرستان ماکو تجلیل و دو خیر ارجمند آقایان سلیمانی ( به نمایندگی از ماشالله سلیمانی ) از دبی و برادران نجف زاده از استانبول از طریق ویدئو کنفرانس به سخنرانی پرداختند.

در این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و تقدیر و تشکر از جهادگران عرصه سلامت بیمارستان فجر ماکو گفت : انشاالله با توکل بر خداوند متعال زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع خواهیم کرد .

وی افزود : انشاالله کمک مالی این عزیزان برای خانواده انها توشه اخرت قرار گیرد لذا باید سعی و تلاش کردد این امر به یک فرهنگ عمومی تبدیل گردد .

گفتنی است به همت خیرین عزیز ماکویی داخل و خارج از کشور و کمکهای مردمی توسط موسسه خیریه درمانی فجر ، جمعا مبلغ ۷۲۰ میلیون تومان صرف هزینه خرید تجهیزات پزشکی و بازسازی این بخش گردید .