گروه : اخبار برگزیده » استان » پیشنهاد سردبیر » پیشخوان » تیتر یک » گزارش » گزارش تصویری
ساعت : ۱۷:۵۲
شناسه : 14225
تاریخ : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
اهدای دو سری جهیزیه توسط پایگاه بسیج خواهران به ارزش550 میلیون ریال در ماکو اهدای دو سری جهیزیه توسط پایگاه بسیج خواهران به ارزش550 میلیون ریال در ماکو

دو سری جهیزیه توسط پایگاه های بسیج خواهران روح الله و امام حسین (ع) حوزه حضرت زینب (س) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و فاطمه(س) تهیه و تحویل یک عروس و یک داماد گردید

به گزارش مرزداران ؛ دو سری جهیزیه توسط پایگاه های بسیج خواهران روح الله و امام حسین (ع) حوزه حضرت زینب (س) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و فاطمه(س) تهیه و تحویل یک عروس و یک داماد گردید .

در این برنامه که صبح امروز در  مسجد امیرالمومنین علیه السلام محله بورج ماکو  برگزار شد به یک تازه داماد در قالب کالای اساسی ، و به یک نوعروس جهیزیه کامل اهدا شد .

ارزش ریالی این جهیزیه که شامل کالاهایی از قبیل تلویزیون ، یخچال ، جاروبرقی ، اتو ، گاز ، فرش ، سرویس چینی و صبحانه خوری ،سرویس اشپزخانه و … میباشد جمعا به 550 میلیون ریال میباشد .

این کالاها توسط خیرین و افراد نیکوکار و به همت این دو پایگاه بسیج تهیه و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج اسان و مصرف کالای ایرانی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است  .