افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
29

نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در ماکو

  • کد خبر : 11212
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در ماکو

زنگ مهر و مقاوت به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی در مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان ماکو نواخته شد .

به گزارش مرزداران ؛ زنگ مهر و مقاوت به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستانی در مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان ماکو نواخته شد .

در این برنامه در ابتدا اکبر باباپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماکو گفت :بیش از 19 هزار دانش آموز سال تحصیلی خود را در مدارس ماکو آغاز می کنند .

وی افزود :  ۱۲ هزار و ۶۱۵ دانش آموز ابتدایی در۵۳۲ کلاس درس، ۴هزار و ۳۸۶ دانش آموز متوسطه اول در۱۷۱ کلاس درس و ۲ هزار و ۹۲۷ دانش اموز متوسطه دوم در ۱۴۵ کلاس درس در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند.

باباپور تصریح داشت : بحث سرویس مدارس نظام مند شده است و در تامین پوشاک مدارس هیچ مشکلی نداشتیم .

د ادامه این برنامه حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو گفت : دشمن اخلاق و فکر جوانان ما را هدف قرار داده است لذا برای مقابله با هجوم دشمنان و استکبار بعنوان شیطان بزرگ باید با مراجعه به قرآن مقاومت کرد.

وی خاطر نشان ساخت : دشمن بعد از اینکه جنگ نظامی، اقتصادی و ترور دانشمندان ایرانی نتوانست به نتیجه ای برسد به تهاجم فرهنگی روی آورده و می خواهد از طریق به حجابی جوانان ضربه بزند.

امام جمعه ماکو تاکید داشت : باید در سنگر علم و کسب مدارج عالیه با هجمه های دشمنان مقابله کنید لذا معلمان در تعلیم این دانش آموزان تلاش بیشتری کنند چرا که با یادگیری، جامعه به پیشرفت و آبادانی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه محیط مدرسه میتواند در شکل دهی اخلاق، منش و کردار دانش آموزان نقش داشته باشد گفت  : آموزش و پرورش باید به این امر توجه زیادی داشته باشد تا بتواند با شکل دهی مناسب این منش ها در رفتار و کردار دانش آموزان تایر گذار باشد .

در ادامه این برنامه حسین عباسی فرماندار شهرستان ماکو  گفت : امروز جامعه ما بیشتر به تکنولوژی و گسترش اقتصاد نیاز دارد لذا با توجه به اینکه آموزش و پرورش منبع توسعه تمام کشورها بوده و بر تمام جامعه تاثیر گذار می باشد اولیا و خانواده ها همکاری های لازم را با این نهاد انقلابی و علمی را داشته باشند .

در ادامه محمد رضا  عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه ازاد تجاری- صنعتی ماکو گفت : دانش منبعی برای توسعه کشور می باشد لذا باید به توانایی ها و نقاط قوت ها تمرکز کنیم .

وی افزود : تشویق بچه ها به رشته های تخصصی که به آن علاقه مند هستند باعث افزایش سطح علمی کشور می شود لذا مسوولان و مردم باید دست به دست هم بدهند تا زندگی بهتر برای دانش آموزان فراهم شود .

در ادامه زنگ مهر . مقاومت توسط نماینده شهرستان ماکو و جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نواخته شده و کیک بازگشایی مدارس بریده شد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11212
  • ارسال توسط :
  • 1525 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در ماکو بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.