افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
23

امروز شجره طیبه بسیج تبدیل به درخت تنومند گردیده است

  • کد خبر : 11965
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
امروز شجره طیبه بسیج تبدیل به درخت تنومند گردیده است

امام جمعه موقت ماکو گفت : ما امروز فرهنگ بسیج را به تمام نقطه دنیا صادر کرده ایم لذا تفکر انقلابی بسیج تا به امروز به جهان صادر شده و از این به بعد هم صادر خواهد شد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام سید ابوالقاسم موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت : امروز شجره طیبه بسیج تبدیل به درخت تنومند گردیده است .

وی افزود : ما امروز فرهنگ بسیج را به تمام نقطه دنیا صادر کرده ایم لذا تفکر انقلابی بسیج تا به امروز به جهان صادر شده و از این به بعد هم صادر خواهد شد .

وی در خصوص حوادثی که در خصوص گران شدن بنزین اتفاق افتاده است گفت : حضرت آقا فرمود در جنگ های نظامی و امنیتی ما پیروز شدیم و با عنایت خدا نیز در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد .

وی تصریح داشت : هر اتفاقی که در مملکت می افتد با یک پیام رهبر مردم فهیم ایران با از این دستور از مشکلات موفق بیرون می ایند لذا مسوولین نیز باید ضمن تبعیت از ولایت فقیه از دستاوردهای این انقلاب نیز مراقبت کنند .

حجت الاسلام موسوی گفت : حضرت آقا میداند که مشکلی وجود دارد و معیشت مردم در خطر است هر کس مواضب معیشت مردم نباشد خائن به ملت می باشد ؛ لذا بحث ولایت فقیه نباید فقط در زبان باشد باید با عمق وجود آن را درک کرده و قبول کنیم .

وی با اشاره به ایه  اطیعوا الله و اطیعوا الرسول گفت : ولایت فقیه بر همه ما ولایت دارد و تبعیت پیری باید همچون داستان اطاعت اصحاب از رفتن به تنور داغ به دستور امام بدون اما و اگر باشد .

امام جمعه موقت ماکو تاکید داشت : باید نسبت دین خود معرفت دینی داشته باشیم لذا در جایی که امتحان میدهیم باید از امام تبعیت داشته باشیم تا این پرچم را به دست صاحب واقعی آن تحویل دهیم .

وی با اشاره به زمان معاویه گفت : طرح هایی که معاویه در مقابل حضرت امیر می ریخت بسیار بود و امروز نیز  معاویه های زیادی داریم انگلیس ، آل سعود ،  آمریکا معاویه های دیگر هستند و در مقابل انقلاب اسلامی ایران برنامه های زیادی می ریزند برای براندازی انقلاب لذا ما باید ضمن داشتن بصیرت با تبعیت پذیری از ولایت فقیه فتنه دشمنان را شناسایی و در مقابل ان ایستاده و از دستاورد های انقلاب حراست کنیم چرا که تا وقتی که انقلاب اسلامی استوار به راه خود ادامه میدهد توطئه های دشمنان تمامی نخواهد داشت .

لازم به ذکر می باشد میز خدمت بسیج جامعه پزشکی در مسجد جامع مستقر بوده و به نماز گزارای ارائه خدمات مینمود و در بین الصلاتین از فرماندهان گردان های بیت المقدس ماکو ، بازرگان و قره تپه تجلیل به عمل امد .

قبل از خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به مناسبت هفته بسیج به سخنرانی پرداخت و جلسه حلقات صالحین برگزار گردید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=11965
  • ارسال توسط :
  • 1463 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز شجره طیبه بسیج تبدیل به درخت تنومند گردیده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.