افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید از برجسته ترین اقدامات مسئولین در کشور باشد

  • کد خبر : 12028
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید از برجسته ترین اقدامات مسئولین در کشور باشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در یادواره شهدا شهرستان ماکو گفت : امروز کشتی های خارجی برای عبور از تنگه هرمز اعلام حضور به زبان ایرانی میکند و اجازه از ما میخواهد این به برکت و عظمت خون شهدا است لذا باید جزو برجسته ترین اقدامات در کشور ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باشد .

به گزارش مرزداران ؛ یادواره شهداء شهرستانی با حضور مسئولین ، خانواده های شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و بسیجیان و عموم مردم در مسجد الزهرای ماکو برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا سید ابوالقاسم موسوی امام جماعت مسجد الزهرا ضمن خیر مقدم هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت .

در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو به عنوان سخنران اصلی جلسه ضمن تبریک هفته بسیج گفت : شهدا کسانی که از جان خود برای اعتلای دین خداوند گذشتند .

وی افزود : یکی از برجسته ترین موضوعات در فرهنگ اسلامی که مصداق آن در طول تاریخ کم اما در زمان انقلاب  و  سال دفاع مقدس زیاد است موضوع انجام وظیفه کردن می باشد لذا  ایثار گران اگر رشادت نمیکردند امروز ایران اسلامی را نداشتیم ؛ امروز ما سر بلندی و عزت داریم اگر مملکت های دیگر  میخواهند به عزت و سربلندی برسند باید این وظیفه را انجام دهند .

وی تصریح داشت : امروز کشتی های خارجی برای عبور از تنگه هرمز اعلام حضور به زبان ایرانی میکند و اجازه از ما میخواهد این به برکت و عظمت خون شهدا است لذا باید جزو برجسته ترین اقدامات در کشور ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باشد .

فرمانده سپاه ماکو خاطر نشان ساخت : اگر امروز امنیت داریم و حرکت به سوی سازندگی می باشد و هر روز تعداد دانشمندان دراین کشور افزایش می یابد به خاطر وجود روحیه شهادت طلبی می باشد و خانوادگی هایی که فرزندان خود را برای حراست از ارزشهای اسلام و انقلاب فرستادند و به استقبال مرگ رفتند ؛ لذا اگر امروز خانواده شهدا و رزمنده ای باشد که به خانه وی نرویم و از انها تجلیل نکنیم نسبت به آن رشادت ها و جانفشانی ها خیانت کرده ایم .
سرهنگ غفاری اذعان داشت : در جریانات اخیر دشمنان خواستند به خیال خود ارزشهای این کشور را زیر سوال ببرند که اگر رهبر نبود و راه نشان نمیداد شاید مسئولین به اشتباه می افتادند او بود که از مسئولین حمایت کرد و این کشتی را در مسیر درست هدایت کرد .

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم ماکو گفت : درود میفرستیم بر مردم فهیم ایران که با اینکه نقصان در کار مسئولین بود باز راه خود را از دشمنان جدا کردند و نشان دادند که هدف اصلی  انقلاب برای هویت اصلی انسانی می باشد و مردم این اصل را نشان دادند .

وی خطر نشان ساخت : کمیت و کیفیت سوخت همیشه بر اقتصاد کشور ما لطمه وارد میکند باید مطالعات دقیق تری روی آن انجام دهیم شاید زمان اجرای افزایش نرخ بنزین درست نبود شاید می توانستیم با مطالعه دقیق تر  و کارشناسانه تر در زمان مناسب تری نرخ را با شفاف سازی بر مردم افزایش دهیم اما اعتراض کنندگان گرانی بنزین مردم انقلابی این مملکت نبودند بلکه مزدورانی بودند که با تجهیز خارج و دشمنان این انقلاب خواستند کشور ایران را به بر اندازی بکشانند اما غافل از اینکه مردم ولایت مدار ایران با بصیرت پشت رهبر را خالی نکرده و ندای لبیک به فرمان وی داده اند .

وی در پایان گفت : من تقدیر و تشکر میکنم از مردم فهیم ماکو و امیدوارم همچنان که انقلاب یک جریان ساری و جاری و  زنده میباشد همیشه شاهد پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی باشیم لذا فرهنگ غنی ، رهبر ولایی ، امنیت و آسایش نعمت هایی است که خداوند به ما داده است فلذا ما باید قدر این نعمت ها را بدانیم  و با مدیریت جهادی و مدیریت انقلابی شاهد آن باشیم که مشکلات کشور انشاالله بر طرف گردد .

لازم به ذکر می باشد در این برنامه گروه تواشیح و سرود اشراق شهرستان ماکو و داوود ابراهیم زاده مداح اهلبیت عصمت و طهارت به سرود خوانی و مداحی پرداختند.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12028
  • ارسال توسط :
  • 1123 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید از برجسته ترین اقدامات مسئولین در کشور باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.