افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
26

مولفه اول در قدرتمندی ایران بسیج می باشد

  • کد خبر : 12087
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
مولفه اول در قدرتمندی ایران بسیج می باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء در تجمع بزرگ بسیجیان شکوه مقاومت در ماکو گفت : اقتدار بسیج محاسبات و برنانه های کلان دشمن را برهم زده است و دشمن عقده و کینه بسیج را بر قلب دارد چرا که  بسیج خار چشم دشمنان اسلام و بازوی توانمند و مقتدر اسلام است .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم تجمع بزرگ بسیجیان شکوه مقاومت به مناسبت 5 آذر با حضور بسیجیان و مسئولین در سالن 2000 نفری ماکو برگزار گردید .

در این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک هفته بسیج گفت : افرین و احسنت بر شما بسیجیان که با حضور خود همیشه خار چشمی برای دشمنان بوده و سیلی محکمی بر دهان دشمنان کوبیدید .

در ادامه حجت الاسلام جلیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهدا گفت :آوازه بسیج دنیا را فراگرفته است .

وی امنیت و آسایش حاکم در کشور را ایثارگری و جانبازی مردان عرصه های عمل یاد کرد و گفت : مولفه اول در قدرتمندی ایران بسیج می باشد .

وی تصریح داشت : اقتدار بسیج محاسبات و برنانه های کلان دشمن را برهم زده است و دشمن عقده و کینه بسیج را بر قلب دارد چرا که  بسیج خار چشم دشمنان اسلام و بازوی توانمند و مقتدر اسلام است .

وی خاطر نشان ساخت : امروز استکبار نوک پیکار خود را به سمت ایران گرفته است اما بسیجیان سر به زنگاه و در هنگام رویارویی پشت دشمن را به خاک میزنند این را دشمن میداند .

وی با اشاره به ویژگی های یک فرد بسیجی گفت : سه ویژگی بسیجی که امروز خار چشم دشمن و استخوان در گلوی دشمن شده است ، نهایی که دل به آرمانها و ارزشهای انقلاب بسته اند ، این بسیج باید سه شاخصه داشته باشد اولین شاخصه دشمن شناسی می باشد .

وی با اشاره به شاخصه دشمن شناسی بسیج گفت : شما اگر به آیات و روایات رجوع کنید آیات زیادی در بحث دشمن شناسی داریم لذا در قران امده است که دو گروه در دشمنی و عداوت و کینه دوزی با عناصر مومن و مسلمان پرچم دار هستند ، یهود و مشرکین که مظهر یهود اسرائیل و مظهر مشرکین آمریکای پیمان شکن می باشد .

حجت الاسلام جلیلی با اشاره به دومین شاخصه بسیج گفت : دومین شاخصه بسیج دشمن ستیزی است وقتی دشمن را شناختی مظهر یهود اسرائیل و مظهر دیگر آمریکای جهانخوار را شناختی ما مکلف به جهاد و مبارزه با آن هستیم .

وی تاکید داشت : امروز یکی از مولفه های بسیج جنگ و مبارزه با دشمن است همانگونه که رهبر گفت محور مقاومت را در  دنیا تو سعه دهید لذا امروز بسیج منحصر به مرزهای جمهوری اسلامی نیست بلکه تفکر بسیجی در تمام عالم صادر شده است ، دشمن میخواهد جلو توسعه تفکر بسیج و حزب الله را بگیرد .

وی ضمن گله از مسئولین گفت : بسیجی که دل در گرو اسلام دارد به دشمن این نظام لبخند دیپلماتیک نمیزند لذا امروز تفکر بسیجی این را میگوید ؛ اما چرا بعضی از مسئولین ما در مقابل دشمن نرمی نشان داده و لبخند دیپلماتیک میزنند ؟ آیا برجام و فریاد حقوق بشر بهانه ای بیش نیست ؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سید الشهداء گفت : تا ما از تفکر اسلامی و منفعت و محور مقاومت دست بر نداریم دشمن آرام نمیشیند چهل سال قبل امام آمریکا را شیطان اکبر معرفی کردند عده ای گفتند : ما ابلیس داریم چرا امریکا را شیطان اکبر اعلام کردند ؟ بررسی کردند دیدند ابلیس قدرت تحلیل ندارد فقط  وسوسه میکند اما آمریکا قدرت تحلیل دارد ، قتل عام میکند، تحریک میکند و …لذا اگر نبود همت بلند و مقاومت و نبرد و رزم بسیجی معلوم نبود چه بلایا بر سر ایران می آمد .

وی سومین شاخصه بسیج را دینداری عنوان کرده و گفت : سومین شاخصه بسیج دین داری است ؛بسیجی ها دغدغه دین را دارند ، درد آرمانهای اسلامی را دارند در این خصوص امام علی می فرماید : کسی که از دین خارج شد و دین به خاطر عمل وی کمرنگ شد و به انزوا کشیده شد این میشود بی ایمانی اما عناصر بسیجی دل در گرو احکام و اسلام هستند .

وی اذعان داشت : متدین بودن به احکام اسلامی و قوانین الهی اینها از شاخصه های بسیج است لذا جوانان ما با دست خالی و بدون تجهیزات در مقابل دشمن می ایستند و امروز پیشرفته ترین پهباد آمریکا که به پرواز درآمد یقین داشتند که ایران مغلوب خواهد شد اما ایرانیان این را با تجهیزات و بدون نیاز  به جنگ و کشتار پایین کشیدند آمریکا دانست با کشوری طرف است که نمیتواند به این راحتی وی را شکست دهد .

حجت الاسلم جلیلی در پایان گفت : نتیجه این بود که هیبت دشمن پایین کشیده شد مسئولانی که ادعا میکردند سایه جنگ را از سر ملت برداشتند اما این خیالی بیش نبود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12087
  • ارسال توسط :
  • 1726 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مولفه اول در قدرتمندی ایران بسیج می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.