افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
26

9 دی هنوز تمام نشده است همان گونه که غدیر و عاشورا ادامه دارد

  • کد خبر : 12264
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۷:۰۹
9 دی هنوز تمام نشده است همان گونه که غدیر و عاشورا ادامه دارد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی : 9 دی مربوط به حزب و گروه و جناح خاصی نیست بلکه مربوط به نظام جمهوری اسلامی می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ همایش بزرگ گرامیداشت 9 دی با حضور پرشور مردم ، مسئولین ، بسیجیان و حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف قلی‌زاده‌سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی در مسجد ولیعصر ماکو عصر دوشنبه مورخه 98/10/09 برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ضمن خیر مقدم 9 دی را روز بیداری و بصیرت ملت که تو دهنی محکمی به دشمنان زد عنوان کرد .

در ادامه حجت الاسلام سرایی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء استان اذربایجان غربی گفت :  9 دی مربوط به حزب و گروه و جناح خاصی نیست بلکه مربوط به نظام جمهوری اسلامی می باشد .

وی افزود : زمان به نتیجه در رو تمام شده است و اگر یک بار بزنند ده ها بار خواهند خورد .

وی تاکید داشت : نابودی اسرائیل حتمی است و این یک شعار تو خالی نیست لذا مردم باید موقعیت شناس بوده و واقعیت هارا باور کنند .

وی با اشاره به یک داستان از امیر المومنین گفت : جایی صدای قرآن حزین می امد امیر المومنین رد شد . کمیل میگوید کاش امیر المومنین می ایستاد  و گوش میداد کمیل بدین منظور به حضرت علی گفت یا امیر چه زیبا قرآن می خواند؛ امیر المومنین در جواب چیزی نگفت . بعد اینکه جریان خوارج و جنگ نهروان تمام شد حضرت علی و اصحاب به جنازه مینگریستند که امیر المومنین شمشیر روی جنازه ای گذاشت و رو به کمیل گفت : این کیست ایا اورا میشناسی ؟ این همان کسی است که زیبا قرآن میخواند لذا باید بصیرت خود را بالا ببریم چرا که بدعت های خطر ناک در سال 88 نتیجه اش اردو کشی خیابانی شد پس دوستان 9 دی هنوز تمام نشده است همان گونه که غدیر و عاشورا ادامه دارد .

وی در این خصوص تصریح داشت : غدیر و عاشورا همانگونه که در تاریخ ساری و جاری است و ادامه دارد 9 دی  نیز تمام نشده و ادامه خواهد داشت و دشمن هیچگاه تو دهنی محکمی را که در 9 دی خورد فراموش نخواهد کرد لذا دشمنان هیچگاه از توطئه علیه ایران دست نخواهند کشید لذا باید همانگونه که حضرت اقا گفت بصیرت خود را افزایش دهیم .

وی در این خصوص افزود : روحیه انقلابی، جهادی و امیدآفرینی، سه مولفه و مشخصه اصلی در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی است، اگر روحیه انقلابی در کشور وجود نداشته باشد به تدریج انقلاب و ارزش‌های آن از یاد رفته و نظام به سراشیبی خواهد افتاد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به وضعیت مملکت گفت : اگر نمایندگان شورا اسلامی نظارت داشتند الان وضع مملکت این نبود باید فریاد بزنیم چرا نمایندگان مجلس نظارت نمیکنند اگر در 88 بعد انتخابات فتنه شکل گرفت در انتخابات مجلس قبل انتخابات شکل گرفت لذا وظیفه نخبگان جامعه بصیرت افزایی است .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12264
  • ارسال توسط :
  • 973 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای 9 دی هنوز تمام نشده است همان گونه که غدیر و عاشورا ادامه دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.