افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

امروز ترامپ و نتانیاهو از شیرمردان ایران اسلامی در ترس و واهمه هستند

  • کد خبر : 12355
  • ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲
امروز ترامپ و نتانیاهو از شیرمردان ایران اسلامی در ترس و واهمه هستند

رزمنده و روحانی مبارز در مراسم گرامیداشت سردار سر افراز و پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت : این شهادت ها و این همه خون پاک شهدا به خاطر این است که انتخابات ها و انتخاب ها درست انجام شود و امنیت و اسایش مملکت تضمین گردد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت سردار سر افراز و پرافتخار اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور پرشور مردم و مسئولین در مسجد ولیعصر (عج) ماکو برگزار شد .

در این مراسم قاریان و مادحین نامی شهرستان به قرائت و مداحی پرداختند .

در ادامه حجت الاسلام میر احمد موسوی رزمنده و روحانی مبارز به عنوان سخنران اصلی جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز گفت : سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی به آرزو و هدف خود رسید چرا که هر جا نام شهید کاظمی و دوستان زمان جنگ وی میامد میگریست و میگفت خدایا عاقبت ما را ختم به شهادت کن .

وی افزود : عبرت های گذشته تاریخ این است که امام علی (ع) با ان جایگاه والا مخفیانه دفن شود اگر این را درک نکنیم در گرداب های گذشته گرفتار خواهیم شد لذا امروز ترامپ و نتانیاهو اعلام آماده باش 100 درصدی داده اند ؛ از چه ترس و واهمه دارند ؟ از شیر مردان ایران اسلامی.

وی تصریح داشت امام راحل فرمود : أینَ تَذهَبون؟ کجا اینگونه میروید؟ قران و هم حضرت علی این را فرموده است لذا امروز کسانی که به طبل شکم کوبیدند کسانی که خانواده و مادر شهدا را فراموش کردند انها غافل و دشمن این انقلاب می باشند ، امروز شهدا مدافع حرم در کشور غریب و هزاران کیلومتر دور از وطن جان خود را فدا میکنند .

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان ساخت : تعدادی در فضایی مجازی برای خود بابی باز کرده و صحبتهایی می کنند که انسان از بازگو کردن آن شرم دارد این سخنان باعث شادی دشمنان میشود و سرنوشت بدی را برای آینده رقم میزند .

وی با اشاره به فعالیت بعضی از کاندیداهای انتخاباتی گفت : الان شاید بعضی ها بگویند سردار سلیمانی چه ربطی به انتخابات دارد ؟؟لذا جواب من به ان طیف از افراد این است که ربط دارد این شهادت ها و این همه خون پاک شهدا به خاطر این است که انتخابات ها و انتخاب ها درست انجام شود و امنیت و اسایش مملکت تضمین گردد .

وی خاطر نشان ساخت : امروز در عرصه انتخابات تعدادی میلیاردی پول خرج میکنند مگر میخواهید چقدر دزدی کنید و تا این پول را در بیاورید؟ چرا فضای انتخابات را الوده میکنید ؟

وی با اشاره به ادامه راه شهدا گفت : باید در لابلای زندگی خود به نام و یاد شهدا باشیم و ببینیم برا ما چه آورده اند .

این رزمنده و روحانی مبارز با اشاره به شهادت هموطنان در حمله ناو امریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت : هواپیمای ما را میزدند و در دریا میافتد جنازه های هموطنان ما پاره پاره می شد و میرفتیم جنازه ها را از آب جمع میکردیم اما امروز زمان بزن در رو تمام شده است ، قطعا امریکا جواب این کار خود را خواهد دید .

وی در پایان سخنان خود گفت : چه کسی در زندگی خود جایی برای شهدا باز کرده است چه کسی به فکر خانواده شهدا می باشد ؟ خدای تو را به بدن پاره پاره و دست از تن جدای شهید سلیمانی ما را از یاد شهدا غافل نکن ؛ سردار دلها ، مالک اشتر زمان تمام جان و مال ما فدایی یک لحظه عمر تو که حضورت سراسر خدمت و خیر و برکت برای این کشور بود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12355
  • ارسال توسط :
  • 1083 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروز ترامپ و نتانیاهو از شیرمردان ایران اسلامی در ترس و واهمه هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.