افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

معامله قرن تبدیل به مقابله قرن خواهد شد

  • کد خبر : 12715
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
معامله قرن تبدیل به مقابله قرن خواهد شد

امام جمعه موقت ماکو گفت : معامله قرن تبدیل به مقابله قرن خواهد شد و دشمنان این مقابله را فراموش نخواهند کرد لذا به گفته سردار سلیمانی راس آمریکا یک فرد قمار باز نشسته است که میخواهد بیاید اینجا قمار بازی کند ام عالم اسلام این اجازه را به او نخواهند داد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام سید ابوالقاسم موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جعه با اشاره به معنی اخلاص گفت : معنی اخلاص این است که قربت الی الله باشد ما واجب تعبدی و واجب توصلی داریم که در تعبدی باید تمام اعمال قربت الی الله باشد .

وی افزود : اگر در واجب توصلی قصد قربت الی الله نباشد ایراد ندارد چون مثلا واجب و وظیفه دکتر است که جان کسی را نجات دهد ممکن است قربت الی الله هم باشد اما اگر نباشد ایرادی ندارد یا مثلا نجات غریق اگر قربت الی الله نباشد ایرادی ندارد چون نجات جان کسی که در حال غرق شدن است واجب است .

وی تصریح داشت : غایت و هدف دین باید اخلاص در عمل باشد ممکن است کسی جهادگر ، رزمنده ، روحانی یا قاری قرآن باشد اما در روز قیامت از عمل هر کسی سوال خواهند کرد مثلا از روحانی میپرسند تو در دنیا چه عملی انجام دادی که با اخلاص باشد ممکن است در جواب بگوید تبلیغ دین کرده ام اما بگویند برو جهنم لذا شاید وی تعجب کند میگویند تو در روحانیت به خاطر دیده شدن در بین مردم و یا شنیدن صدایت توسط مردم در تلاوت قرآن این اعمال را انجام داده ای  و با اخلاص این کار را انجام ندادی مثلا شهید سلیمانی ، شهید باکری و شهید همت و هکذا انسان های بزرگواری در بین ما وجود داشتند اما در این اواخر شهید قاسم سلیمانی  که اینگونه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تمام کشور ها را جهت ایجاد امنیت گشت و با داعش به مبارزه پرداخت .

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت : بالاترین مرتبه اخلاص این است انسان عملی را انجام دهد به خاطر رضای خدا و به ثواب آن در این دنیا و آن دنیا فک نکند این بالاترین درجه اخلاص است و پایین ترین درجه اخلاص این است که کسی کار خیلی انجام دهد و بخواهد از ثواب آن در این دنیا و آن دنیا از پاداش آن استفاده کند و عذاب آن دنیا در امان باشد .

وی تاکید داشت : بهترین و والاترین عمل انتظار فرج آقا امام زمان (عج)می باشد .

وی با اشاره به اقدامات دشمنان خاطر نشان ساخت : امروز بر علیه عالم تشیع تبلیغات زیادی صورت میگیرد و میخواهند پرچم امام زمان را پایین بکشند

در دنیا استعمارگر و استثمارگران همچون آمریکا و اسرائیل راضی نیستند پرچم شیعه به احتزاز درآید اما موفق نخواهند شد چون نماینده امام زمان و فرزند فاطمه زهرا حضرت آیت الله عظمی امام خامنه‌ای هدایت گر این انقلاب و مردم است و مردم لبیک گو در راه حسین زمان برای حفظ این انقلاب قدم برمی دارند .

امام جمعه موقت ماکو بااشاره به جریانات اخیر در خصوص معامله قرن تصریح داشت :معامله قرن تبدیل به مقابله قرن خواهد شد و دشمنان این مقابله را فراموش نخواهند کرد لذا به گفته سردار سلیمانی راس آمریکا یک فرد قمار باز نشسته است که میخواهد بیاید اینجا قمار بازی کند ام عالم اسلام این اجازه را به او نخواهند داد .

وی  با اشاره به اینکه امریکا سعی در سیاه نمایی داشته و میخواهد شکست خود را در برابر ایران کتمان کند ، گفت : در پایگاه عین الاسد اتفاقی که به برکت خون سردار سلیمانی افتاد قدرت واقعی ایران را در برابر دشمنان نشان داد و هیمنه پوشالی دشمن شکسته شد اما ترامپ با مصاحبه شبانه خونسرد اعلام کرد که اتفاقی نیفتاده است لذا اگر اتفاقی نیافتاده بود چرا از حضور خبرنگاران در این پایگاه جلوگیری میکردند ؟ اما باید توجه داشت که آمریکا به هیچ وجه نمیخواهد شکست های خود را در مقابل ایران بپذیرد این قطعا پیروزی آشکار می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=12715
  • ارسال توسط :
  • 632 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای معامله قرن تبدیل به مقابله قرن خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.