افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
27

ما باید ریشه و مبانی فکری این انقلاب را درست بشناسیم

  • کد خبر : 13102
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
ما باید ریشه و مبانی فکری این انقلاب را درست بشناسیم

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : بیایید این انقلاب را با ریشه و با مبانی فکری درست بشناسیم و بدانیم این انقلاب چگونه ۴۱ سال در برابر ایادی استکبار دوام اورده است .

به گزارش مرزداران ؛ یادواره لاله های روشن با عنوان چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ، چهلمین روز درگذشت سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی و یادواره شهید یوسف رندی در هنرستان کار و دانش سردار شهید سپهبد سلیمانی ماکو با حضور مسئولین برگزار گردید .

در این برنامه در ابتدا محمد جواد عبدالله نژاد مدیر هنرستان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی ضمن خیرمقدم ایام الله دهه فجر را به دانش اموزان تبریک گفت .

در ادامه این برنامه سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو  با تبریک دهه فجر و تسلیت چهلم سردار سلیمانی ضمن بر شمردن اسامی شهدای شهرستان گفت : میتوان  همه این شهدا را الگو و عامل رویش انقلاب نامید .

وی افزود : شما دانش اموزان عزیز قطعا موثرین و جزو ارکان این نظام خواهید بود پس بیایید این انقلاب را با ریشه و با مبانی فکری درست بشناسیم و بدانیم این انقلاب چگونه ۴۱ سال در برابر ایادی استکبار دوام اورده است .

وی تصریح داشت : در زمان انقلاب جوانان بودند که امریکا را با لگد بیرون انداختند لذا باید توجه داشت امریکا با فیلم های هالیوودی و تجهیزات و قهرمان سازی برای خود هیمنه پوشالی ساخته است اما  تنها کشوری که از امریکا نمیترسد ایران عزیز است تنها کشوری که امریکا هنگام ورود به آب های بین المللی آن به زبان فارسی اجازه میگیرد ایران است و این در حالی است که ناوهای دیگر به ۶۰۰ متری ناوهای امریکایی اجازه نزدیک شدن ندارد .

وی خطاب به دانش اموزان گفت :  پایه های باور خودتان را با قدرت پی ریزی کنید شما اول راه هستید و دشمن از شما جوانان میترسد ؛ برای همین برای شما برنامه های  زیاد تدارک دیده اند و در این راه ۷ میلیارد دلار پول خرج کرده اند .

وی تصریح کرد : هنوز در دانشگاه های کشور های بلوک شرق عملیات والفجر ۸ تدریس میشود لذا دانشمندان هنوز نفهمیده اند که رزمندگان ایران چگونه توانستند از رود اروند عبور کنند .

وی رو به دانش اموزان تاکید داشت : سطح علم و دانش را باید بالا ببریم ، ما به علم و تکنولوژی نیاز داریم نمیتوانیم از دنیا عقب بمانیم . شما امید های اینده این انقلاب و نظام هستید اینها شعار نیست لذا باید دین و زندگی شهدا را مطالعه کنیم  ما باید پایه اعتقادی و معنوی خود را قوی نماییم .

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به خصوصیات سردار سلیمانی گفت : افرادی چون سردار سلیمانی با ان دیانت و شجاعت امنیت برای کشور ما ایجاد کردند امروز شما میتوانید با تولید علم موجبات اسایش و ارامش کشور را فراهم کنید .

سرهنگ غفاری با بیان اینکه تغییر نام مدرسه به آموزشگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی کار ارزنده ای می باشد گفت : دشمن میخواهد ما را ضعیف و عقب مانده جلوه دهد در حالی که از ما میترسند ، لذا امریکا و اسرائیل توان رویایی با ما را ندارد چو ن رهبری اگاه ، مدیر و مدبر و در کشور وجود دارد و با رهبری داهیانه خود نقشه های شوم دشمنان را خنثی میکند .

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی برکاتی در کشور ایجاد کرد گفت : تشییع جنازه سردار دلها و حضور ۲۵ میلیون عاشق سردار در مراسم وی در کشور نشان داد این فریاد ها و حضور ها برای ما امنیت ایجاد میکند .

وی خطاب به دانش اموزان توصیه کرد : شبانه روز برای کسب دانش باید تلاش کنیم ، امروز وظیفه ما و معلمین است دستاوردهای انقلاب را تبیین و تشریح کنند اینکه کجا بودیم و به کجا رسیدیم لذا نباید بگذاریم فرهنگ ایثار و شهادت از بین رود .

وی با اشاره به دستاورد های انقلاب گفت : دشمن جرات و توان مقابله با ما را ندارند چرا که در ۴۱ سال هر کاری میتوانستند کردند اما چون نتوانستند به این انقلاب ضربه بزنند قصد نفوذ به مراکز حساس ما را دارند .

در ادامه این برنامه محمد رضا نهاوندی برادر سرگرد شهید یوسف رندی به بیان خصوصیات این شهید والا مقام و قرائت وصیت نامه وی پرداخت .

لازم به ذکر میباشد در این برنامه پژمان حسین نژاد در وصف انقلاب تکخوانی نمود و گروه سرود این مدرسه به سرودخوانی انقلابی پرداختند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13102
  • ارسال توسط :
  • 1378 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ما باید ریشه و مبانی فکری این انقلاب را درست بشناسیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.