افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

بیش از 700 دانش آموز روستایی از فضای آموزشی استاندارد در منطقه آزاد ماکو برخوردار خواهند شد

  • کد خبر : 13653
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
بیش از 700 دانش آموز روستایی از فضای آموزشی استاندارد در منطقه آزاد ماکو برخوردار خواهند شد

پروژه احداث سه باب مدرسه به همت سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای آداغان ماکو ، روستای قیر کندی پلدشت و شهر یولاگلدی شوط به مناسبت روز معلم با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد .

به گزارش مرزداران ؛ پروژه احداث باب مدرسه به همت سازمان منطقه آزاد ماکو در روستای آداغان ماکو ، روستای قیر کندی پلدشت و شهر یولاگلدی شوط به مناسبت روز معلم با حضور مسئولین شهرستانی کلنگ زنی شد .

در این برنامه که در روستای آداغان ماکو برگزار گردید ، محمد رضا عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه ازاد ماکو در گفتگو با خبرنگار مرزداران گفت : عملیات اجرایی احداث مدرسه 9 کلاسه روستای آداغان ماکو با مساحت 2500 متر مربع و زیر بنای 1500 متر مربع  با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال  آغاز میگردد و با احداث این مدرسه تقریبا 270 نفر دانش آموز از این مدرسه بهره خواهند برد .

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث مدرسه در شهرستان های پلدشت و شوط در دو روز آینده خبر داره و گفت : عملیات اجرایی احداث مدرسه ۸ کلاسه در روستای قیرکندی پلدشت با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال و مدرسه ۱۰ کلاسه در شهر یولاگلدی شوط با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دو روز آتی آغاز خواهد شد .

وی با تاکید بر اینکه مدت زمان اجرای این پروژه ها ۱۲ ماه می باشد گفت : با احداث این سه باب مدرسه بیش از 700 دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=13653
  • ارسال توسط :
  • 1055 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیش از 700 دانش آموز روستایی از فضای آموزشی استاندارد در منطقه آزاد ماکو برخوردار خواهند شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.