افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
31

اجرای 31 طرح عمرانی ، تولیدی و کلنگ زنی در هفته دولت

  • کد خبر : 14444
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
اجرای 31 طرح عمرانی ، تولیدی و کلنگ زنی در هفته دولت

فرماندار ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : علاوه بر ۳۱ برنامه اجرایی شامل طرح های عمرانی ، طرح های کلنگ زنی، طرح های تولیدی و خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۸۹ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان ،چهل برنامه فرهنگی نیز که بیشتر آن در فضای مجازی برگزار خواهد شد از برنامه هایی می باشد که در هفته دولت برگزار می شود .

به گزارش مرزداران ؛ حسین عباسی فرماندار ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت گفت : نقش رسانه به گونه ای می باشد که توسعه یک جامعه بدون نقش اساسی رسانه، اتفاق نمی افتد .

وی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان ، تصریح داشت ؛ این هفته متقارن با ماه محرم می باشد . یاد میکنیم از شهیدان رجایی و باهنر که نقش بسیار با ارزشی برای پیشرفت این کشور ایفا کردند و برای آسایش مردم از جان خود گذشتند لذا ساده زیستی و صداقت این شهیدان می باشد که رمز ماندگاری یاد آنها در ذهن مردم است .

وی تاکید داشت : در هفته دولت هر چه در توان داریم در خدمت مردم خواهیم بود لذا حفظ ارزش های شهدا و انقلاب وظیفه ما است تا شرمنده شهدا نباشیم .

وی با اشاره به ایام محرم و تقارن آن با هفته دولت با وجود شرایط کرونایی ، تاکید داشت : با توجه به وجود شرایط خاص  کرونایی سعی در این می باشد که در برنامه ها و افتتاح های هفته دولت فقط ده نفر در برنامه ها و افتتاح پروژه ها جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شرکت کنند .

فرماندار ماکو از اجرای ۳۱ برنامه همزمان با هفت دولت خبر داده و گفت : علاوه بر ۳۱ برنامه اجرایی شامل طرح های عمرانی ، طرح های کلنگ زنی، طرح های تولیدی و خدماتی و کشاورزی ،چهل برنامه فرهنگی نیز که بیشتر آن در فضای مجازی برگزار خواهد شد از برنامه هایی می باشد که در هفته دولت برگزار می شود .

وی ضمن تشریح برنامه های هفته دولت گفت : افتتاح همزمان ۷۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ،  افتتاح طرح های عمران و توسعه روستایی بخش بازرگان با اعتبار یک میلیارد و ده میلیون ریال ، افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمران و توسعه شهری بازرگان با اعتبار ۴۱۵ میلیارد ریال ، افتتاح طرح های عمران و توسعه روستایی بخش مرکزی با اعتبار چهل میلیارد و ۷۴۴ میلیون ریال ، کلنگ زنی طرح های عمران و توسعه شهری ماکو با اعتبار ۲۰۵ میلیارد ریال ،  افتتاح طرح آبرسانی روستایی جان‌عزیز با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از جمله 31 برنامه است که در هفته دولت اجرا می شود ..

وی افتتاح طرح های آبیاری تحت فشار – بارانی جهاد کشاورزی با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال ، افتتاحیه گازرسانی به روستاهای محور قره تپه و هندور با اعتبار ۱۱۹ میلیارد ریال ، کلنگ زنی احداث ایکس ری سواری با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ، کلنگ زنی احداث ۴۵۶ واحد ۶ طبقاتی مسکن ملی با اعتبار یک تریلیون و ۱۴۰ میلیارد ریال را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دولت عنوان کرد .

حسین عباسی با اشاره به مجموع اعتبارات این طرح ها اذعان داشت : مجموع کل اعتبار طرح های عمرانی در قالب ۱۸ پروژه ۱۹ میلیارد و ۵۳۲ میلیون تومان ، طرح های کلنگ زنی را در ۷ پروژه ۱۶۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ، طرحهای تولیدی را در شش پروژه ۳ میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان و کل طرحهای کلنگ زنی و قابل افتتاح عمرانی خدماتی و کشاورزی را جمعاً در ۳۱ پروژه ۱۸۹ میلیارد و ۳۵۸ میلیون تومان می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=14444
  • ارسال توسط :
  • 1562 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اجرای 31 طرح عمرانی ، تولیدی و کلنگ زنی در هفته دولت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.