افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
21

پیام امام جمعه ماکو به مردم ماکو در خصوص انتخابات

  • کد خبر : 237
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۲۰
پیام امام جمعه ماکو به مردم ماکو در خصوص انتخابات

امام جمعه شهرستان ماکو در پپیامی از حضور پرشور مردم شهرستان بر سر صندوقهای رای تشکر کرد.

به گزارش مرزداران ؛ رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در پیامی از مردم شهرستان برای حضور پرشور بر سر صندوقهای رای و شرکت در تعیین سرنوشت آینده کشور تشکر کرد ؛ متن پیام به شرح ذیل می باشد :

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
ملت عزیز، قهرمان و ولایتمدار ایران، بار دیگر حماسه ی حضور پرشور شما در انتخابات، صفحه ی زرین دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود. برنده اصلی انتخابات مقام معظم رهبری، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های محترم شهدای والامقام هستند.
اینجانب از صمیم قلب، از حضور حداکثری و خیره کننده و بی سابقه شما مردم شریف و ولایتمداردر پای صندوقهای رای درخلق حماسه بزرگ سیاسی با تمامی تحریم ها و تهدیدها و یاوه گویی های استکبار جهانی و صهیونیسیم بین الملل که با حضور پرنشاط خویش رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب دادید، از تک تک شما برادران و خواهران ایمانی صمیمانه تقدیر و تشکر و قدردانی می نمایم. همچنین وظیفه خود می دانم، که از هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام، شخصیت های سیاسی و فرهنگی، برجستگان حوزه و دانشگاه، صدا و سیما و تمامی نامزدهای محترم انتخابات که در تشویق مردم به شرکت در انتخابات، نقش بزرگی ایفا نمودند، صمیمانه تشکر نمایم. و از مجریان و ناظران انتخاباتی و نیروهای انتظامی و امنیتی که در این راه تلاش و کوشش خستگی ناپذیر نشان دادند، قدردانی و تشکر می نمایم و در پایان به رئیس جمهور محترم توفیق دوباره خدمتگزاری بر مردم و کشور عزیز را تبریک می گویم و همچنین به منتخبین محترم شوراهای شهر و روستاهای شهرستان ماکو آرزوی توفیق و خدمتگزاری خالصانه و صادقانه می نمایم.
باید توجه جدی داشته باشیم که رقابت ها خاتمه یافته و رفاقت ها شروع شده است و همه آحاد جامعه باید برای عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی با همدیگر همکاری نمائیم.
ایوب رنجبری
امام جمعه شهرستان ماکو

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=237
  • ارسال توسط :
  • 795 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای پیام امام جمعه ماکو به مردم ماکو در خصوص انتخابات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.