افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

بسیج رمز ماندگاری و بسیجیان را خالصترین افراد می باشند

  • کد خبر : 2642
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
بسیج رمز ماندگاری و بسیجیان را خالصترین  افراد می باشند

امام جمعه ماکو گفت : نابودی داعش دلیل بر این نیست که دشمن از توطئه های خود دست بر داشته است،باید هوشیار ، بصیر و اگاه باشیم.

به گزارش مرزداران رنجبری امام جمعه ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک پایان فلسفه داعش به دست نیروهای مقاومت گفت : رزمندگان جبهه مقاومت با تلاش بی وقفه ، رهبری سپاه پاسداران و راهنمایی سردارسلیمانی حضور این گروهک پلید را پایان دادند.

وی افزود:نابودی داعش دلیل بر این نیست که دشمن از توطئه های خود دست بر داشته است،باید هوشیار ، بصیر و اگاه باشیم.

وی در پیگیری مطالبات رهبر بیان داشت : حضور رهبر در مناطق زلزله زده سبب دلگرمی زلزله زدگان شد و در سایه رسانه ها این حضور به خوبی منعکس و منتشر شد.

 

امام جمعه ماکو با تاکید بر اینکه رهبری در بازدید از مناطق حادثه دیده بر امدادرسانی نیروهای مردمی اشاره کردند، گفت : حضرت آقا بر کافی نبودن امداد رسانی اشاره کردند و بر لازمه کمک هرچه بیشتر بر این مردم غیور و رزمنده متذکرشدند.

وی به پیام رهبر در جواب سردار سلیمانی افزود: مردم باید اگاه باشند و آماده چراکه دشمن تا زمانی که وجود دارد با لباس ها و حیله و نیرنگ های متفاوتی سعی در ایجاد ناامنی در منطقه خواهد کرد.

امام جمعه ماکو بر آمار محموله‌های ارسالی از شهرستان ماکو به این مناطق زلزله زده اشاره و گفت: از سوی کمیته امداد و هلال احمر ماکو بیش از ۸۰۰ میلیون تومان کمک غیر نقدی به این زلزله زده ها ارسال شده است که امید داریم این کمک ها بیشتر و تداوم یابد.

وی بسیج را رمز ماندگاری و بسیجیان را خالصترین افراد برشمرد و افزود: بسیج معبد عارفان مسلح و عاشقان بی ادعا می باشد .

حجت الاسلام رنجبری بر توطئه جدید دشمنان انقلاب در خصوص تشکیل دفتر اتحادیه اروپا در میهن عزیزمان و لازمه فعال بودن دیپلماسی کشورمان در این مسئله تاکید کرد.

لازم به ذکر میباشد پیش از خطبه های نماز نماز جمعه فرمانده سپاه در خصوص جایگاه و اهداف بسیج مطالب مبسوطی ارائه نمود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2642
  • ارسال توسط :
  • 1110 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بسیج رمز ماندگاری و بسیجیان را خالصترین افراد می باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.