افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

مربیان فوتسال ماکو میتوانند روی نیمکت مربیان کشوری بنشینند

  • کد خبر : 3075
  • ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مربیان فوتسال ماکو میتوانند روی نیمکت مربیان کشوری بنشینند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت : مربیان فوتسال منطقه ازاد ماکو با دریافت حکم مربیگری سطح 1 فوتسال کشوری هم سطح مربیان کشوری فوتسال میشوند .

به گزارش مرزداران ؛ سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مصاحبه با خبر نگار مرزداران در خصوص وضعیت مربیان فوتسال منطقه آزاد ماکو گفت : برنامه تربیت مربی فوتسال سطح یک کشوری کاری یکساله بوده که در مرحله نهایی می باشیم و شاهد این بودیم که مربیان فوتسال این منطقه احتیاج به علمی شدن و نیاز به مدرک در سطح کشوری دارند لذا مربیان فوتسال منطقه آزاد ماکو میتوانند با دریافت حکم مربیگری سطح 1 فوتسال کشوری روی نیمکت مربیان کشوری نشسته و هم سطح آنان باشند .

سر مربی تیم ملی فوتسال کشور تاکید داشت : البته برای به روز بودن پس از این مربیان خود باید پیگیر علمی شدن در این زمینه باشند .

لازم به ذکر میباشد که دوره مربی گری فوتسال سطح یک کشوری  در مرحله چهارم که مرحله پایانی می باشد به مدت 4 روز با شرکت 19 مربی به مدرسی سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و کمک مدرسی مهدی راستگو و مهدی گلپور به عنوان سرپرست کلاس ، از 4 لغایت 7 دیماه در منطقه آزاد ماکو برگزار شد .

در اختتامیه این دوره در ابتدا از مربیان امتحان کتبی به عمل آمد سپس خیام اکبری مدیر ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن ارائه گزارش ، از سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به خاطر حضور و برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد .

در ادامه حمزه لو معاونت گردشگری و فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه ازاد ماکو ضمن تقدیر و تشکر از حضور مربیان در این دوره و تقدیر از سرمربی تیم ملی فوتسال کشور گفت : گسترش برنامه های ورزشی در راس برنامه های منطقه ازاد ماکو می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3075
  • ارسال توسط :
  • 1055 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مربیان فوتسال ماکو میتوانند روی نیمکت مربیان کشوری بنشینند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.