افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
20

صعود جانباز 70 درصد ماکو به قله کلیمانجارو

  • کد خبر : 4009
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
صعود جانباز 70 درصد ماکو به قله کلیمانجارو

مراسم استقبال از بازگشت افتخار آمیز جانباز 70 درصد ماکویی از صعود به قله 5895 متری کلیمانجارو در ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ اقای محمد حبیب زاده جانباز 70 درصد با دو دست مصنوعی موفق به صعود به قله 5895 متری کلیمانجارو شد .

درمراسم استقبال بازگشت افتخار آمیز این جانباز ماکویی که با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد محمد حبیب زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران در خصوص این صعود گفت :  برنامه در مهر ماه 96 آغاز شد و قبل از شروع آن این تیم 12 نفر بود ولی هنگام شروع برنامه تعداد اعضای گروه به 9 نفر رسید .

حبیب زاده در تحلیل برنامه صعود خود از بازدید پارک ملی تانزانیا خبر داده و گفت : این برنامه 9 روزه همراه با بازدید از پاک ملی تانزانیا بود که 5 روز در کوه استقرار یافتیم 2 روز در پارک تانزانیا یک روز رفت و یک روز برگشت .

وی در خصوص هماهنگی هایی که با کشور تانزانیا انجام شده بود گفت : هماهنگی هایی که قبلا با یک شرکت تانزانیایی انجام شده بود ، این شرکت در طول  9 روز تمام خورد و خوراک ، تامین کمپ را ساپورت کرده و در طول مدت صعود به قله کلیمانجارو گروه را مشایعت کرد .

جانباز ماکویی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مردم منطقه ازاد ماکو به خاطر استقبال گرم از وی گفت : من افتخار این صعود را تقدیم میکنم  به خانواده های شهدا ، ایثارگران ، جانبازان ، رهبر انقلاب و در نهایت مردم فهیم ماکو و مسئولینی که ما را در خصوص این برنامه یاری کردند  .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4009
  • ارسال توسط :
  • 1032 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای صعود جانباز 70 درصد ماکو به قله کلیمانجارو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.