افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 18 April , 2024
18

قوه قضائیه باید با اغتشاشگران فتنه گر ومختل کنندگان امنیت با قاطعیت برخورد کند

  • کد خبر : 4152
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
قوه قضائیه باید با اغتشاشگران فتنه گر ومختل کنندگان امنیت با قاطعیت برخورد کند

امام جمعه ماکو گفت : تعدادی از دراویش جنایتهایی را در کشور انجام داده اند که شبیه جنایت های داعشی ها می باشد و باعث شهادت تعدادی از جوانان برومند حریم امنیت کشور شده اند لذا انتظار داریم که با تمام اغتشاشگران به صورت جدی برخورد و در ملاء عام اعدام شوند .

به گزارش مرزداران ؛  حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه در خصوص صدقه دادن گفت  : صدقه به معنای زکات واجب می باشد .به گزارش مرزداران ؛  حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه در خصوص صدقه دادن گفت  : صدقه به معنای زکات واجب می باشد .

وی با اشاره به بحث طلاق طلاق را درد جامعه عنوان کرده و گفت : راهکارهای مقابله با طلاق داشتن شرایط مناسب برای ازدواج پرهیز از ازدواج اجباری مراجعه به مراکز مشاوره قبل از ازدواج و دقت کافی در انتخاب همسر می باشد .

امام جمعه ماکو در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری از عاملان اصلی پیروزی انقلاب قیام ۲۹ بهمن را عنوان کرده و گفت : قیام ۲۹ بهمن که در آن مردم تبریز با رشادت های خود باعث پیروزی انقلاب شدند .

رنجبری افزود : معنای انتقاد این نیست که هر فرد هر وقت دلش بخواهد نامه‌ای بنویسد و برای رهبر تعیین و تکلیف کنند و حضرت آقا با این چندین بار است که می ‌فرمایند: من بر مردم سالاری دینی اعتقاد صادق راسخ دارم نظام مردم در تمام زمینه ها صاحب رای هستند و انقلاب به معنای دگرگونی واقعی است پس باید در حقیقت دگرگونی انجام شود .

رنجبری بیان داشت : حضرت آقا فرمودند در بحث عدالت در کشور کم کاری شده است .

امام جمعه ماکو با اشاره به  اختراع  تلسکوپ دو لنزه توسط نوجوان ماکویی تصریح داشت : برای نقش بر آب کردن نقشه های دشمن باید دستاوردهای انقلاب را به رخ آنان بکشیم

رنجبری گفت : امروزه ایران در عرصه پزشکی رتبه برتر دنیا را دارد 97/5 درصد صنایع پزشکی و دارویی را خودمان تولید می کنیم و ایران به یک خود به جذب گردشگری توریست درمانی تبدیل شده است این در حالی می‌باشد که تا دیروز دکتران هندی، فیلیپینی و  بنگلادشی در ایران طبابت می کردند .

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به آسیب‌های انقلاب گفت : اعمالی مثل حرکت به سمت اشرافی گری ، دل سپردن به طبقات مرفه به جای توجه به محرومان ، تکیه و اعتماد به خارجی به جای تکیه بر مردم ، امتیاز طلبی مسئولان موجب به خطر افتادن اقتدار این انقلاب می شود .

وی در ادامه با اشاره به سخنان حضرت آقا در خصوص تبلیغات گفت : بزرگترین جهاد در میدان تبلیغات چه بر سر منبر و چه در فضای مجازی و چه به صورت گفتاری ، امیدوار کردن مردم به آینده است لذا طوری ننویسیم و طوری نگوییم که مملکت ما را خائنین فاسدین غیره تصاحب کرده فروخته و رفته‌اند .

رنجبری با اشاره به حادثه اخیر سقوط هواپیما ضمن تسلیت و تشکر از اینکه ملت همیشه همراه است گفت : این ملت همیشه در تمام صحنه ها حضور داشته و همراهی می کنند که شاهد آن بودیم که بانوان بسته های غذایی را جهت کمک رسانی به امدادگران آماده می‌کردند

امام جمعه شهرستان ماکو با اشاره به شهادت چند تن از مأمورین نیروی انتظامی گفت :در شب شهادت خانم فاطمه زهرا که همه مشغول عزاداری هستند یکی می‌آیند جنایتهای را انجام می دهند که شبیه جنایت های داعشی ها می باشد.

وی افزود : شما تا لحظه آخر دیدید که کسی از این محکومین به درک واصل نشده اما تعدادی از جوانان برومند حریم امنیت این کشور به درجه رفیع شهادت نائل شدند لذا ما تقدیر و تشکر میکنیم از موضع گیری صریح دادستان کل کشور و مردم که از این جریانات خسته شدند و انتظار داریم که با تمام اغتشاشگران به صورت جدی برخورد و در ملاء عام اعدام شوند

رنجبری در پایان یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر که در سیستم آموزشی و تربیتی تاثیرگذار بودند را گرامی داشت .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4152
  • ارسال توسط :
  • 961 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای قوه قضائیه باید با اغتشاشگران فتنه گر ومختل کنندگان امنیت با قاطعیت برخورد کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.