افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
25

بعضی به اسم نقد سیاه نمایی میکنند

  • کد خبر : 445
  • ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
بعضی به اسم نقد سیاه نمایی میکنند

امام جمعه ماکو گفت : بعضی به اسم نقد سیاه نمایی میکنند باید نقد در برابر دوستان خیرخواهانه و دلسوزانه و در برابر دشمنان صریح ، روشن و خصمانه باشد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به حرمت ماه مبارک رمضان گفت: بعضی به بهانه این که هوا گرم است بعضی اعضا و جوارح خود را بیرون میگذارند این کار را نکنید حرمت ماه مبارک را حفظ کنید .

وی گفت : در این ماه مبارک به خلوت کردن با خدا و دائم الذکر بودن توجه زیاد کنیم و از تهمت زدن ، غیبت کردن ، و فحش دادن پرهیز کنیم  .

رنجبری در پیگیری مطالبات سخنان مقام معظم رهبری گفت : بعضی در مقابل شعار های انقلاب عنوان عقلانیت را مطرح میکنند و عقلانیت را نقطه مقابل انقلابی گری مطرح میکنند این خطاست چرا که عقلانیت واقعی در انقلابیکری است میگویند چالش با قدرتها هزینه دارد بله اما سازش هم هزینه دارد .

رنجبری در مورد سند 2030 در خصوص بیانات رهبری گفت : بعضی با سهل انگاری به رهبر میگویند گزارش هایی که به شما می رسد اشتباه است در حالی که رهبر عزیز ما مقتدرانه گفت نه اشتباه نکنید گزارش هایی که به ما می اید کاملا صحیح است .

وی در ادامه در خصوص تذکرات رهبری گفت : تضعیف روحیه حزب الهی در دانشگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد . آحاد جامعه باید نقد کند اما نقد خیر خواهانه و واقع بینانه بعضی به اسم نقد سیاه نمایی میکنند باید نقد در برابر دوستان خیرخواهانه و دلسوزانه و در برابر دشمنان صریح ، روشن و خصمانه باشد .

وی در خصوص اشاره به حادثه تروریستی گفت : در این حادثه کور و ناموفق تروریستی  افراد به خیال خام خود فکر کردند که میتوانند پایه های این انقلاب را سست کنند من شهادت هموطنان عزیزمان را به خانواده های شهدا و ملت ایران تسلیت عرض میکنم خوشا به سعادتشان که شهید شدند خداوند این شهدا را با شهدای کربلا محشور کند .

امام جمعه ماکو به بیانات رهبری در خصوص این حادثه تروریستی اشاره کرده و گفت : رهبر عظیم الشان این حادثه را به ترقه بازی تشبیه کردند این دقیقا همان تعبیری است که امام راحل ددر مورد حادثه های تروریستی زمان انقلاب کردند .

وی در پایان با اشاره به هفته صنایع دستی گفت : تاثیر صنایع دستی در اقتصاد کشور تاثیر زیادی دارد لذا توجه زیادی به این امر داشته باشیم .

و در اخر سخنان خود گفت : در این ماه ها سعی در بخشش دیگران داشته باشید و دل خود را از کینه ها پاک کنید .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=445
  • ارسال توسط :
  • 956 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بعضی به اسم نقد سیاه نمایی میکنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.