افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
18

هوش ایرانی در تولیدات داخلی برتر از هوش جهانی می باشد

  • کد خبر : 4455
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
هوش ایرانی در تولیدات داخلی برتر از هوش جهانی می باشد

امام جمعه ماکو گفت : مردم نیز در راستای خرید کالای ایرانی باید با تعصب رفتار کرده و از کارخانجات و واحدهای تولیدی ایرانی حمایت بکنند.

به گزارش مرزداران ؛  حجت السلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ، بر افزایش کیفیت اجناس ایرانی اشاره کرد و گفت: مردم نیز در راستای خرید کالای ایرانی باید با تعصب رفتار کرده و از کارخانجات و واحدهای تولیدی ایرانی حمایت بکنند.

امام جمعه شهرستان ماکوافزود : نقش رسانه ها در این برهه بسیار موثر است  چرا که رسانه ها با تبلیغ کالای ایرانی ، زمینه را برای بسته شدن درهای واردات محصول خارجی فراهم میکنند.

وی در پیگیری مطالبات رهبری گفت : در مورد شعار سال ۹۷ تولید کالای ایرانی ابتدا باید برای سیراب کردن بازار داخلی باشد  و بعد  در جهت صادرات این محصولات باید برنامه ریزی منظم صورت گیرد

حجت الاسلام رنجبری گفت : هوش ایرانی در تولیدات داخلی برتر از هوش جهانی می باشد و آن را میتوان در  طراحی موشک های بالستیک که نمونه ای از تفکر ایرانی است دید .

امام جمعه شهرستان ماکو در ادامه ضمن تقدیر از عوامل خدماتی و اجرایی سفرهای نوروزی در منطقه آزاد ماکو گفت: پلیس راه، هلال احمر، عوامل خدماتی، راهداری، نیروهای نظامی، انتظامی، خبرگزاری ها اقدامات زیادی در خصوص نوروز 97 انجام دادند من از همه انها تشکر میکنیم .

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات مولای متقیان گفت  اعتکاف “ایام البیض” را یکی از رویش های انقلاب اسلامی ایران میباشد لذا اعتکاف آسان ترین راه و زمینه ساز برای خودسازی است.

وی در پایان اضافه کرد: حفظ مَحرم و نامحرم و دوری از اسراف،  حفاظت از طبیعت و محیط زیست  باید در روز سیزده بدر  مورد توجه قرار گیرد.

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4455
  • ارسال توسط :
  • 888 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای هوش ایرانی در تولیدات داخلی برتر از هوش جهانی می باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.