افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 24 April , 2024
25

سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری

  • کد خبر : 4788
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری

سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری با حضور مسئولین شهرستانی و معلمان در سالن آمفی‌تئاتر اداره آموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری که با حضور مسئولین شهرستانی و معلمان صبح امروز در سالن آمفی تئاتر اداره آموزش و پرورش ماکو برگزار شد .

در ابتدا حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و هفته معلم گفت : هرکس توفیق پیدا کند که شعائرالله رابزرگ بدارد وی پاکی و طهارت قلب دارد.

وی افزود : شهید مطهری عارف ،علامه، سیاستمدار ،جامعه شناس ،استاد و پاره تن امام راحل اسوه و الگوی تمام معلمان می باشد لذا یادوخاطره تمام معلمان خصوصاً معلمانی که در دفتر عشق و عاشقی ثبت نام کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شده اند را گرامی میداریم و از خداوند متعال برای معلمان ایثارگر و جانباز سرافرازی و پیروزی مسئلت داریم .

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به مقام والای معلم ، معلمان را آینده سازان کشور عنوان کرده و گفت : معلمان با تربیت و آموزش فرزندان این مرز و بوم باعث رشد و تعالی اسلام و انقلاب و کشور می‌شوند .

در ادامه این برنامه غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو جایگاه معلمان را جایگاه والا بیان کرده و گفت : امیدواریم این بزرگ مردان سختکوش همواره در جهت پرورش دانش‌آموزان تلاش کنند .

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمان افزود :  انشاالله که بتوانیم گوشه‌هایی از فداکاریهای معلمان را جبران کنیم .

مدیر عامل سازمان منطقه ازاد تجاری و صنعتی ماکوتصریح : داشت معلمان در محضر خداوند اجر و قرب الهی بالایی دارند اما متاسفانه در کشور ما توجه زیادی به این قشر زحمتکش نشده است که انتظار میرود مسئولین به این مسئله توجه زیادی داشته باشند لذا اگر پیشرفتی در کشور شکل می‌گیرد به پرورش معلمان و نظام آموزشی باز می‌گردد و اگر تخلفی هم صورت گیرد باز به پرورش دانش اموزان و نظام اموزشی باز میگردد چرا که دانش اموزان مسئولین اینده این کشور هستند .

وی خاطرنشان ساخت : بحرانی  ترین چالش کشور که می‌تواند بنیان جامعه را به هم بریزد که از آن به عنوان یک ابر بحران نیز یاد می شود مسئله بیکاری می باشد باید جویای این مسئله باشیم که چرا در جامعه ما بیکاری وجود دارد ؟ لذا باید توجه داشته باشیم که کجا در جذب افراد کم کاری کرده ایم ؟ چرا که ما جزء ۵ کشور دنیا در مهندسی هستیم اما بیکار هم زیاد داریم ؛  مهندس با مدرک دکترا زیاد داریم اما مهندسان خارجی در ادارات ما فعالیت می کنند

سلیمانی تاکید کرد : باید خلأهای نظام آموزشی را پر کنیم مشاهده می‌شود که تکنیسین‌های زیادی داریم اما هیچکدام از آنها آچار به دست نیستند.

در ادامه شاهین علیزاده فرماندار ماکو ضمن تبریک هفته معلم مقام معلم را مقام والایی عنوان کرده و گفت : همانگونه که انبیاء نیز معلمان خوبی برای بشر بوده اند و معلمی شغل انبیا می باشد لذا جایگاه کعلم جایگاه والایی بوده و ما این جایگاه والا را گرامی داشته و به معلمان خستگی ناپذیر خداقوت میگوییم

در ادامه این برنامه پس از اجرای موسیقی زنده و شعر خوانی توسط شاعر معلم حسنعلیزاده در پایان از معلم پیشکسوت و معلمان فعال و نمونه شهرستانی با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4788
  • ارسال توسط :
  • 1241 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سی و چهارمین یادواره نکوداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.