افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
23

نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت

  • کد خبر : 4922
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور مسئولین در مدرسه شهید سلطان بیگی ماکو نواخته شد .

به گزارش مرزداران ؛ زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت سالروز فتح خرمشهر صبح امروز با حضور مسئولین در مدرسه شهید سلطان بیگی ماکو نواخته شد .

در این مراسم در ابتدا اکبر باباپور رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماکو ضمن خیرمقدم تبریک ماه مبارک رمضان گفت : زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام کشورها بر علیه ایران بود که بعد از جنگ بعضی از مناطق را از دست دادیم که پس از ۵۸۷ روزمقاومت توانستیم به همت نیروهای سپاهی و ارتشی و به فرماندهی بعضی بزرگان جنگ خاک خود را از دست دشمن بگیریم.

وی افزود : امروز اینجا جمع شدیم یاد خاطره شهدای که زندگی و جان خود را برای خاک و امنیت این کشور فداکردن را گرامی بداریم .

باباپور تأکید داشت : باید توجه داشته باشیم که همه مردم ایران امنیت و آرامش خود را مدیون خون پاک شهدا هستند لذا نباید بگذاریم خون شهدا پایمال شود .

در ادامه این برنامه محمدزاده معاون سیاسی فرماندار ضمن تبریک ایام رمضان تشکر خود را به حضور در حماسه فتح خرمشهر اعلام کرده و گفت : درود و سلام می فرستیم به ارواح پاک شهدا که با نثار کردن جان خود امنیت آرامش را در این کشور ارمغان آوردند

وی در ادامه سخنان خود گفت : وقتی دشمن طمع به خاک ما انداخت مردم در به عقب راندن دشمن مشارکت کردند ؛ در جنگ تحمیلی ‌درتمام عملیات‌های انجام شده رزمندگان نماد اهل بیت و نماد مقاومت بودند که این نمادجمهوریت و اسلامیت است .

وی تصریح کرد: رمز موفقیت ما عنایت به رهبری نظام جمهوری اسلامی است لذا باید توجه داشته باشیم که محبوبیت امام راحل تنها به خاطر رهبریت سیاسی نبود بلکه رابطه مردم با امام رابطه مرید و مرادی بود همانگونه که شما این دلبستگی را به خانواده خود دارید.

محمدزاده تأکید کرد : ما شیعیان حضرت علی و اعتقادی که برا مسابقه قدم هستیم یا باید مقلد باشیم و یا باید مقلد باشیم .

وی در پایان عنوان داشت : رژیم پهلوی در تلاش بود بحث حجاب را از مردم بردارد یا امروزه دشمن در تلاش است که حجاب را از بین جوانان بردارد اما نتوانسته است چون این مملکت رهبری همچون امام راحل و مقام معظم رهبری را دارد و همیشه این ملت بیدار است .

در پایان این برنامه از دانش اموزان و دبیران که در ازمون پیشرفت تحصیلی در چهار مرحله موفق به بیشترین قبولی شده بودند با اهدای لوح تجلیل به عمل امد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4922
  • ارسال توسط :
  • 881 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.