افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
24

آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند

  • کد خبر : 4974
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت :آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند و این بسی خیال باطل است.

به گزارش مرزداران ؛  حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران شهرستان ماکو در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت 3 خرداد با حضور مسئولین شهرستانی و ایثارگران و رزمندگان ازادسازی خرمشهر در سپاه پاسداران ماکو برگزار شد ، گفت : معنی و مفهوم پیروزی ۳ خرداد در قلب امت حزب الله و خداجوی ایران اسلامی نمود یافته است.

وی افزود: آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند و این بسی خیال باطل است.

وی با اشاره به بد عهدی امریکا گفت : طی ۴۰ سال سران آمریکا به هیچ عهد خود عمل نکردند و این امر در خروج از برجام ثابت شد.

وی تصریح کرد :  هدف از ایجاد و تفرقه افکنی آمریکا، اسرائیل و دیگر سران فتنه در بین مسلمانان و مذاهب ایجاد بازار فروش اسلحه می باشد .

سرهنگ پاسدار باقرلو در پایان تاکید کرد: اردوگاه امام حسین علیه السلام هیچگاه اجازه نخواهد داد تا سنگر اسلام به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام  جمعه شهرستان ماکو  نیز در این صبحگاه مشترک، سالروز پیروزی خرمشهر را یوم الله برای امت شهید پرور و حماسه آفرین ایران ابراز کرد.

وی مقاومت در خطاب به رئیس جمهوری آمریکا افزود: آقای ترامپ از شما گنده تر و بزرگتر ها نتوانستند هیچ غلطی در صدد ضربه زدن به نظام ایران بکنند و شما هم نخواهی توانست هیچ غلطی انجام بدهی.

امام جمعه ماکو یاداور شد : انقلاب کردن سخت است ولی انقلابی ماندن سخت تر است.

وی اطاعت از امر رهبری را رمز پیروزی در برابر جنگ های استراتژیک آینده عنوان کرده و گفت : بعد از گذشت چهل سال ملت ایران به رشد و بلوغ کامل فکری رسیده اند ولی نیاز است از کلام رهبری خارج نشده و در خط و مشی آن طی طریق کنند.

امام جمعه ماکو خاطر نشان ساخت : حادثه خرمشهر نیز نشان داد که تمامی نیروهای مسلح در سنگرهای جنگ، با هماهنگی در برابر دشمن ایستادگی کردند.

حجت الاسلام رنجبری در پایان گفت : نباید اختلاف در بین مسئولین شکل گیرد لذا باید اتکا به نصرت الهی باید در روحیه ملت ایران تقویت شود تا زمینه های اتحاد صمیمیت بین آحاد و طبقات جامعه تامین گردد.

در پایان این برنامه از ایثارگران و جانبازان عملیات بیت المقدس با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=4974
  • ارسال توسط :
  • 925 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آمریکا و ایادی استکبار در صدد دو قطبی کردن مردم و حاکمیت هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.