افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 16 April , 2024
26

دستاورد ۱۵ خرداد پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ بود

  • کد خبر : 5046
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
دستاورد ۱۵ خرداد پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ بود

امام جمعه ماکو گفت : ۱۵ خرداد انعقاد نطفه مقاومت در کل جهان بود لذا دستاورد ۱۵ خرداد پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ می باشد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: از ویژگی های بر صبر در مصائب میباشد لذا در این ماه مبارک باید اهل سخاوت باشید .

رنجبری با اشاره به افرادی که روحانیون را اهل سخاوت نمی‌دانند گفت : علما همیشه پیش‌قراول سخاوت و جهاد بودند اولین شهدا را علما تقدیم اسلام کردند .

رنجبری از ویژگیهای بر سخاوت را نام برده و گفت :پیامبر گرامی اسلام فرمودند اگر میخواهید بدانید چه کسی ایمانش بیشتر است آنکس که با خانواده خود خوش تر است .

وی از دیگر ویژگی‌های افراد بر و نیک مقابله در برابر مشکلات را عنوان کرده و گفت:انسان به اذن مورد آزار و اذیت قرار میگیرد لذا افراد بر و نیک در مقابل مشکلات و آزار ها صبر می کنند لذا باید توجه داشته باشیم که هر کاری که انجام میدهیم رضایت برای خدا،  دعوت برای خدا ،احسان برای خدا و کلا همه کارهایمان برای یاد خدا باشد .

رنجبری درخصوص ویژگی‌های بدترین مردم گفت : بدترین مردم فردی است که آخرت خود را به دنیا بفروشد .

وی از ویژگی‌های دیگر افراد بد لجبازی را عنوان کرده و گفت : افراد بد لجباز و لجوج میباشند .

رنجبری در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت : حضرت آقا فرمودند مجرای رسیدن به اطلاعات مجرای رسمی نیست و از تمام کانال های مردمی اخبار به ما انتقال داده می شود .

وی گفت :حضرت آقا با اشاره به آرمانهای این انقلاب فرمودند بحث آزادی با معیارها و چارچوب ها بحث استقلال و عدالت بحث پیشرفت و تمدن زمینه سازی برای رشد و معنویت و رهایی از شهوت از آرمان هایی می باشد که علاوه بر اینکه آرمان های حضرت مهدی فاطمه عجل الله می باشد نیازمند سیستماتیک اجتماعی عظیم بوده و نیازمند مدت طولانی است لذا موانعی بر سر راه پیشرفت در این آرمان ها وجود دارد

وی موانع سد راه پیشرفت در آرمان ها را موانع درونی و بیرونی عنوان کرده و گفت : موانع درونی پیشرفت درست نفهمیدن مسائل و مشکلات اینکه نمی توانیم خوب تحلیل و مدیریت کنیم و درست نشناختن محیط و چالشها تنبلی ها سرگرمی به چیزهای خراب کننده و ویران کننده می باشد .

وی در تبیین موانع بیرونی پیشرفت گفت : از موانع بیرونی پیشرفت می توان به تزریق ناامیدی اشاره کرد که امروز دشمنان تلاش می‌کنند ناامیدی را در ابعاد مختلف جامعه تزریق کنند لذا بعضی از افراد می گویند ما در مقابل آمریکا و ایادی استکبار کدخدا نمی‌توانیم اما شعار ملت غیور ایران این است که ما میتوانیم لذا امروزه می‌بینید رژیم منحوس پهلوی با آن همه فساد باز هم در فضای مجازی سعی در متشنج کردن فضای ایران را دارد .

رنجبری با اشاره به اتفاق بدی که در مدرسه ای در غرب تهران رخ داده است گفت :حضرت آقا در این مسئله ورود و با نامه ای به رئیس قوه قضاییه گفت جامعه و طبقات آحاد معلمان انسان های ارزشمندی هستند لذا براینکه جایگاه معلمان جایگاه انبیاست حفظ شود و سوژه رسانه ها نشود با این افراد باید با جدیت برخورد گردد .

رنجبری با اشاره به مراسمات ایام هفته گفت : به شبهای ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان امیرالمومنین نزدیک میشویم لذا باید با ائمه انس و الفت بگیریم

وی خاطرنشان ساخت : اگر می خواهید در شب های قدر به فیوضات برسید باید پلیدی ها و کینه ها را از خود بیرون بریزید چراکه کینه باعث خراب شدن ذات انسان میشود لذا در این ماه اهل بخشش باشید .

رنجبری از مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی خبر داد و گفت :۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی آن بزرگ مرد معمار کبیر انقلاب می‌باشد لذا مراسمی با عنوان بزرگداشت حضرت امام در ماکو برگزار خواهد شد

وی در پایان صحبت های خود گفت : ۱۵ خرداد انعقاد نطفه مقاومت در کل جهان بود لذا دست آورد ۱۵ خرداد پیروزی ۲۲ بهمن می باشد حضرت امام ۱۵ خرداد را عزای عمومی اعلام کردند لذا باید دستاوردهای انقلاب را مورد بررسی قرار گیرد لازم به ذکر می باشد که بین الصلاتین تندیسی به فرزند آیت الله حسنی اهدا شد و در ادامه حجت الاسلام فخری داماد آن مجاهد نستوه ضمن تقدیر و تشکر از مردم به خاطر حضور در مراسم بزرگداشت آن مرحوم در خصوص مجاهدتهای آیت الله حسنی گفت : آیت الله حسنی جهاد ها و خدمات بی شماری برای مردم آذربایجان انجام داد لذا شعار بی همیشه این بود که ریشه و اهداف انقلاب این است که مشکلات مردم برطرف گردد و وی همیشه مسئولین را به این امر مهم سفارش می کردند .

فخری افزود : دشمنان انقلاب اسلامی هم در خارج و هم در داخل زیاد می‌باشند لذا افرادی که در داخل کشور هم خلاف انجام می دهند چه اختلاس چه دزدی این افراد نیز دشمن درونی این انقلاب  می باشد .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5046
  • ارسال توسط :
  • 616 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دستاورد ۱۵ خرداد پیروزی ۲۲ بهمن ۵۷ بود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.