افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 20 April , 2024
24

رفع نارسایی های بازارهمت بلند و توجه زیاد مسئولین را می طلبد

  • کد خبر : 5392
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
رفع نارسایی های بازارهمت بلند و توجه زیاد مسئولین را می طلبد

امام جمعه موقت ماکو گفت : مسئولین در مسئولیت خود باید دقت کافی داشته باشند تا خون شهدا که این ثمره های انقلاب را برای ما به ارمغان اورده است پایمال نگردد.

به گزارش مرزداران ؛  حجت السلام قاسم اسمعیل زاده امام جمعه موقت ماکو در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه در گفت : مردم آبرومند ایران در راستای حفظ خون شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی در برابر مشکلات  مقاومت کرده اند ولی باید مسئولان جوابگوی امورات جامعه باشد.

 

حجت الاسلام اسماعیل زاده افزود : رسیدگی مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم و جامعه باید جدی تر پیگیری گردد و مسئولین در مسئولیت خود باید دقت کافی داشته باشند تا خون شهدا که این ثمره های انقلاب را برای ما به ارمغان اورده است پایمال نگردد.

وی تصریح کرد : رفع نارسایی های بازار، مسائل اشتغال و کارگشایی در مشکلات نسل جوان امروزی همت بلند و توجه زیاد مسئولین را می طلبد .

امام جمعه موقت ماکو انجام واجبات و ترک محرمات را شاکله تقوای الهی عنوان کرده وگفت : رعایت حریم و حق الناس دو مقوله مهم در ترویج تقوای الهی می باشد و نماز سر وقت برترین عمل در تحکیم بنیه جامعه است .

 

حجت الاسلام اسمعیل زاده تاکید کرد  بیش از هر زمانی اسلام در معرض تحدید دشنان است لذا توجه داشته باشیم که آگاه تر و با بصیرت گام برداریم و در صدد هدایت و ارشاد خانواده هایمان با فرامین الهی باشیم.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5392
  • ارسال توسط :
  • 815 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رفع نارسایی های بازارهمت بلند و توجه زیاد مسئولین را می طلبد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.