افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
28

ایجاد پایگاه خبری واحد و قدرتمند از سیاه نمایی و کذب گویی جلوگیری میکند

  • کد خبر : 5618
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
ایجاد پایگاه خبری واحد و قدرتمند از  سیاه نمایی و کذب گویی جلوگیری میکند

فرماندار شهرستان ماکو در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب جراید به مناسبت روز خبرنگار در محل فرمانداری ماکو از زحمات و خدمات خبرنگاران در طول یکسال گذشته تقدیر و تجلیل کرد .

به گزارش مرزداران ؛ شاهین علیزاده فرماندار شهرستان ماکو در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی که سالروز شهادت وی بعنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است گفت : خبرنگاران در جامعه باید عملکرد اصلاحی و ترمیمی و درمانی داشته باشند لذا چشم بینا و گوش شنوای جامعه می باشند و می توانند با برقراری ارتباط مناسب با شهروندان و انتقال صحیح مسائل و مشکلات به مسئولین گامی مهم در راستای بهبود خدمات به جامعه بردارند .

 

علیزاده تاکید داشت :خبرنگاران میتوانند با ایجاد پایگاه خبری واحد و قدرتمند ، اخبار موثق و دارای منبع خبری را به جامعه تزریق نمایند و از سیاه نمایی و کذب گویی اخبار در بین شهروندان جلوگیری نمایند .

 

فرماندار ماکو افزود : رسانه رکن چهارم دموکراسی مهم ترین رسالت رسانه های همگانی و مطبوعات ، آگاهی دادن و اطلاع رسانی به شهروندان از ابعاد مختلف قضایای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و امثال آنها در جامعه می باشد.

 

وی تیز بینی ، ریز بینی و نقاد بودن را از خصوصیات خبرنگاران عنوان کرده و گفت :خبرنگاران آئینه مسئولین هستند و باید از این ظرفیت در تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف استفاده شود لذا نقد بای سازنده باشد نه تخریب کننده .

 

در ادامه محمدزاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو هم در این نشست با تقدیر از زحمات و تلاش های خبرنگاران و مدیرمسئولان نشریات گفت : خبرنگاری یک عشق برای خدمتگذاری است و همین باعث شده است که این عزیزان بتوانند به راحتی مسائل و مشکلات مردم را درک و آنها را به مسئولین انتقال دهند لذا هر جامعه ای که در اوج شکوه ، عظمت و نشاط است ، آن را مدیون خبرنگاران است و عکس آن نشان دهنده عدم ارتباط مناسبت بین جامعه ، دولتمردان و خبرنگاران است .

 

در ادامه این برنامه خانم قربانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار گفت : خبرنگاران می توانند با گوش زد کردن مسائل و مشکلات به مسئولین زمینه را برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه فراهم نمایند خبرنگاران در راستای انعکاس خدمات دولت به مردم زحمات بسیاری را متحمل شده اند و این باعث شده است که دولتمردان همواره خبرنگاران را در کنار خود ببینند .

 

در این برنامه تیموری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماکو گفت : خبرنگاران واسط بین دولت و ملت هستند لذا امسال برنامه های متنوعی برای گرامیداشت خدمات و تلاشهای خبرنگاران نسبت به سال گذشته در شهرستان اجرا شد تا بتوانیم بخش کوچکی از زحمات آنان در جامعه را جبران کنیم.

 

وی دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با امام جمعه و فرماندار ، تجلیل از 59 خبرنگار شمال استان در شهرستان ماکو ، نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل منطقه آزاد ماکو و برگزاری جنگ شادی را از جمله برنامه های اجرا شده بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در شهرستان ماکو عنوان کرد .

 

در ادامه خبرنگاران حاضر در این نشست به بیان مسائل و مشکلات خبرنگاری در شهرستان پرداختد و خواستار توجه و همکاری مسئولین با خبرگاران شدند .

 

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاشهای خبرنگاران فعال شهرستان ماکو در یکسال گذشته تجلیل بعمل آمد .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=5618
  • ارسال توسط :
  • 1219 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ایجاد پایگاه خبری واحد و قدرتمند از سیاه نمایی و کذب گویی جلوگیری میکند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.