افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
24

دفاع مقدس نماد استقامت و مقاومت ملت می باشد

  • کد خبر : 6157
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
دفاع مقدس نماد استقامت و مقاومت ملت می باشد

امام جمعه ماکو گفت:جنگ دشمن و استکبار با ملت ایران و اسلام به پایان نرسیده است لذا ما با یاد آوری دفاع مقدس قصد آماده کردن جوانان را داریم تا بدانند خونهایی زیادی ریخته ، مقاومت ها و رشادت های زیادی شده تا ایران به چیزی که الان هست برسد .

به گزارش مرزداران؛حجت الاسلام رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در خصوص سبک زندگی با اشاره به روایتی از امام سجاد (ع)گفت:کلید های نجات از منظر امام سجاد این است که خدامی کنیم از زبان خود و مراقبت کنیم تا باعث آزار و اذیت کسی نشویم .
وی افزود:مراقبت از زبان توصیه قرآن و ائمه و امام سجاد است لذا باید توجه داشت وزن زبان کم است اما گناه آن زیاد .
رنجبری در خصوص قبح غیبت گفت : امروزه قبح غیبت در جامعه از بین رفته است لذا باید توجه داشت فرق غیبت و تهمت بسیار است حتی کسی که غیبت را میشنود نیز در گناه شریک است .
دومین کلید نجات از منظر امام سجاد اهل شغل بودن است یعنی شغلی که به منفعت و آخرت وی باشد یعنی دیگر طوری نباشد که فردی دکتر است بگوید من کاری جز ریاست نخواهم کرد .
وی در خصوص بیکاری در جامعه گفت : بخشی از بیکاری جامعه به خود ما برمی گردد امروز یک تفکر در بین مردم است که فک میکند که خود و فرزندش فقط باید پشت میزنشین باشد .
وی بیان داشت :وضعیت سوریه و بحرین و یمن را میبینید ؟ امیدی بر امنیت و زنده بودن خود ندارند اما ما از نعمت با عظمت ولایت برخورداریم لذا باید شکر گذار باشیم.
امام جمعه ماکو در نگاه تحلیلی به هفته دفاع مقدس گفت ؛ جا دارد یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای دفاع مقدس را که ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمانه خود را شنیده و در راه دفاع از میهن بر خون خود غلطان شدند را گرامی بداریم .

وی هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و مقاومت عنوان کرده و گفت:جنگ دشمن و استکبار با ملت ایران و اسلام به پایان نرسیده است لذا ما با یاد آوری دفاع مقدس قصد آماده کردن جوانان را داریم تا بدانند خونهایی زیادی ریخته ، مقاومت ها و رشادت های زیادی شده تا ایران به چیزی که الان هست برسد .
رنجبری خاطر نشان ساخت : دشمن یه زمانی به ایران حمله کرده و حمله میکند ؟زمانی که در ما احساس ضعف میکند زمانی که احساس می کند ما هنوز نیرو و سپاه منسجمی نداریم
اگه چند سال پیش حماسه 9 دی و فرکانسی که داده شد؛ نبود، الان این دیوانه جرات تهدید ایران را نداشت اما الان فکر میکنند که مردم ایران از نظام خسته شده اند لذا فرصتی مناسب است که با بزرگداشت دستاورد های دفاع مقدس و 215000شهید نشان دهیم که این ملت درس بزرگی از دانشگاه مقدس امام حسین گرفته اند .

رنجبری تاکید داشت:امروز بسیج که در تمام دنیا رواج پیدا کرده است نتیجه تحکیم ملی و دستاوردهای دفاع مقدس است لذا میبینید که امروز سردار سلیمانی که وی را ژنرال میدانند و رییس‌جمهور آمریکا حسرت یک لحظه صحبت با وی را می کشد محبوب دلها شده است.
رنجبری در بحث باز گشایی مدارس گفت : در 4 شهرستان ماکو شوط پلدشت چالدران 3000 بسته بین نیازمندان توزیع شده است.
امام جمعه ماکو در پایان در نگاه کوتاه به 11 محرم و کوچ کاروان اسرا و نقش مهم زینب کبرا گفت: سر نی در نینوا می ماند اگر زینب نبود کربلا در کربلا میماند اگر زینب نبود باید توجه داشته باشیم که این روز نماد مظلومیت اهلبیت امام حسین است.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=6157
  • ارسال توسط :
  • 611 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دفاع مقدس نماد استقامت و مقاومت ملت می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.