افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
17

اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید افراد شرور بر شما مسلط می شوند

  • کد خبر : 875
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید افراد شرور بر شما مسلط می شوند

امام جمعه ماکو گفت :روایت داریم اگر تمام خوبی ها یک طرف ترازو و امر به معروف و نهی از منکر را در کفه دیگر ترازو مقایسه شود مانند بزاق دهان انسان در مقابل دریا است .

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام رنجبری در خطبه های نماز جمعه ماکو گفت : ایام تعطیلات می باشد گشت و گذار زیاد است و مسافرین زیاد رفت و امود میکنند بحث امر به معرف و نهی از منکر نباید فراموش شود .
رنجبری در پیگیری مطالبات بیانات مقام معظم رهبری گفت : حضرت آقا در مورد امر به معروف و نهی از منکر گلایه داشتند که مسئله امر به معروف و نهی از منکر از طرف مسئولین مورد توجه قرار نمی گیرد لذا بعد از گذشتن 0 سال از پیروزی انقلاب در این مورد بی مهری صورت گرفته است .

رنجبری افزود : اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید افراد شرور بر شما مسلط می شوند لذا در روایت داریم اگر تمام خوبی ها یک طرف ترازو و امر به معروف و نهی از منکر را در کفه دیگر ترازو مقایسه شود مانند بزاق دهان انسان در مقابل دریا است .

وی تصریح کرد : سالروز تاسیس شورای نگهبان می باشد و این نهاد نبض حیات جمهوری اسلامی است . این نهاد مجموعه ارزشمندی می باشد که در ان 12 نفر 2 وظیفه اصلی را دنبال می کنند حفظ قانون و اسلام و در ادامه نظارت استصوابی بر انتخابات .

وی در پایان شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت گفته و در ادامه گفت : ما افتخار میکنیم مذهب ما منتسب به مذهب یا همان مکتب جعفری است .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=875
  • ارسال توسط :
  • 1110 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اگر امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنید افراد شرور بر شما مسلط می شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.