افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

مراسم بزرگداشت روز پاسدار

  • کد خبر : 8795
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
مراسم بزرگداشت روز پاسدار

مراسم بزرگداشت روز پاسدار با حضور کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو و امام جمعه شهرستان در محل نماز خانه سپاه ماکو برگزار شد .

به گزارش مرزداران ؛ مراسم بزرگداشت روز پاسدار با حضور کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو و امام جمعه شهرستان در محل نماز خانه سپاه ماکو برگزار شد .

در این مراسم حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه علت معرفی سپاه به عنوان تروریست را علت چهل ساله دانسته و گفت : علت معرفی سپاه به عنوان تروریست دلیل چهل ساله دارد چرا که سپاه امروز اردوگاه اروپا را متزلزل کرده و پایه های توان دشمنان را سست کرده و تفکرات آنها را به هم ریخت است . عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد .

این کار احمقانه ترامپ باعث افزایش اتحاد و انسجام بیشتر ملت ایران گشته است .

در ادامه این برنامه  مادحین اهلبیت عصمت و طهارت داوود ابراهیم زاده و حسین عظیمی به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداختند .

سپس حجت الاسلام و المسلمین هاشمی امام جمعه ماکو ضمن تبریک ولادت امام حسین و حضرت ابوالفضل و امام سجاد و تبریک پیشاپیش نیمه شعبان  گفت : این فرد خیره سر( ترامپ) با اعلام سپاه به عنوان تروریست عزم ما را نسبت به هدف و راه خودمان افزایش داد.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن گفت : خداوند در قران کریم می فرمایند ای کسانی که ایمان آورده اید  یهود و نصارا را بر خود دوست و تکیه قرار ندهید .

وی در پیگیری سخنان رهبر تصریح داشت : رهبر فرمودند جمله به غرب اعتماد نکنیم ، این نیست که کلا قطع ارتباط کنیم برای یادگیری علمی و صنعتی همانطور که پیامبر گفتند ایرادی ندارد اما اینکه غرب را برای خود تکیه گاه قرار دهیم و بگوییم ما کاری نخواهیم کرد و همه کارها را آنها انجام خواهد داد این تفکرات تقی زاده ها است .

وی با اشاره به پیشرفتهای کشور خاطر نشان ساخت : قبلا عمل های جراحی حساس در کشور های خارجی انجام می شد امروزه به همتی که دانشمندان داشته اند و عنایات خاصه الهی و تاکید رهبر این امروزه از جمله مهمترین مولفه های نظام جمهوری اسلامی است که همان فردی که در خارج شما را عمل خواهد کرد همان فرد در ایران عمل خواهد کرد اینها همان پزشکان ایرانی هستند .

حجت الاسلام هاشمی بزرگترین مولفه نظام را مولفه قرآنی استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا خوانده و گفت : رهبر فرمودند اگر دیدید دشمن در جایی شما را تعریف کرده است بدانید در جایی مشکل دارید چرا که اگر در جایی سپاه دچار لغزش شده بود امروز آمریکا دست خود را بر سر سپاه میکشید امروز این افتخار سپاه است که ترامپ اعلام میکند من با وجود سپاه شبها آرامش و خواب ندارم ایم سپاه است که بر جان دشمنان لرزه انداخته است .

وی افزود : سپاه به عنوان پاسدار اسلام جان بر کف برای دفاع از اسلام حضرت امام حسین و حضرت علی را برای خود الگو قرار داده است  و دنیا بر این افتخار میکند که دنیا و ایران همچین رهبر بزرگی دارد چراکه مدیریت فلسطین و لبنان مدیریت آزادمردان با رهبر میباشد .

امام جمعه ماکو علت ناراحتی امریکا را عدم انحراف اسلام دانسته و گفت : چون ایران در راستای آرمان های اسلام مسیر را راست رفته است دشمن از این ناراحت است لذادر این مسیر سپاه همچون امام حسین  به شهادت رسید اما ذلت را قبول نکرد این همان شعار سپاه به تأسی از امام حسین است که میگویند  هیهات من ذله .

وی در خصوص حضرت ابوالفضل  نیز گفت : از جمله دعاهایی که برای سوم شعبان از امام حسن عسگری وارد شده است : خداوند در قرآن با شهادت امام حسین 9 نسل را از امام حسین قرار داد لذا امام حسین خود نیز افتخار بر امام زمان (عج) میکند .

وی در پایان گفت : روزی حضرت فاطمه ناراحت بود که پیامبر سخنی در گوش فاطمه زهرا گفت و زهرا تبسم کرد و حضرت علی پیگیر  این تبسم شد وی گفت : به پیامبر گفتم :  ناراحت و نگران هستم که این امت اهداف تو را به درستی به جا نیاورند اما وی گفت  :مهدی موعود اخرین امام و تکمیل کننده اسلام به والله از نسل تو خواهد بود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8795
  • ارسال توسط :
  • 1961 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت روز پاسدار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.