افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

امروزه جوانان طلایه داران این انقلاب هستند

  • کد خبر : 8950
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
امروزه جوانان طلایه داران این انقلاب هستند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ماکو در ویژه برنامه روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر گفت : جوانان باید حضرت علی اکبر را بر خود الگو قرار دهند امروزه اقتدار و عزت این ملت متعلق به جوانان است .

به گزارش مرزداران ؛ ویژه برنامه روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر با حضور کادر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو در نماز خانه سپاه ماکو برگزار شد .

در این مراسم حسین محمد باقرلو فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت : امروزه جوانان طلایه داران این انقلاب هستند همه باید عامل باشیم بر عمل خود ؛ امروزه درس و خط زندگی خود را از حضرت علی اکبر گرفتیم اگر حضرت علی اکبر الگوی جوانان و جامعه بوده اگر در برابر دشمن ایستاده است این ها همه راه سید الشهدا می باشد .

وی افزود : امروز ما در دروازه اروپا خدمت میکنیم یک جوان اروپایی چشم خود را به ما نمیتواند کج کند این افتخار و اقتدار این ملت می باشد که برای شما جوانان است .

وی تصریح داشت امروز ما یک مشکل داریم و آن این است که افرادی که خود را حامل قرآن می دانند  نباید سر این فرد کلاه رود و احساساتی شود مثلا زمانی که قرار است سرنوشت یک کشور به دست فردی داده شود اشتباه را تکرار و اشتباه میکنیم باید طرف دار حق باشیم .

وی خاطر نشان ساخت : جوانان لشگرایان  بالفعل سیاست مدران شده اند چون از آموزه‌های دینی غفلت کردیم لذا باید هوشیار باشیم و غفلت نکنیم امروز جوانی که در جمهوری اسلامی ارتزاق و زندگی میکند باید الگوی وی ائمه اطهار باشد .

وی بیان داشت : از عمر انقلاب 40 سال سپری شده است امروز اگر از اقتدار و عزت  این ملت دنیا در بهت زده است این اقتدار برای ما و شما جوانان می باشد .

فرمانده سپاه ماکو گفت : در زمان انقلاب این اقتدار متعلق به جوانان دهه 60 و 50 بود الان متعلق به شماست ، امروز روز جوان را به شما و ولادت جوان کربلا حضرت علی اکبر را به شما فرزندانم تبریک عرض میکنم .

باقرلو با شاره به سبک زندگی اسلامی ایرانی در پایان گفت : سبک زندگی اسلامی ایرانی چند سال است رونق پیدا میکند اما مردم غفلت میکنند لذا در این خصوص حضرت آقا به شبیخون فرهنگی اشاره کردند ولی امروزه همه پیر جوان کوچک و بزرگ فهمیده اند راه راست این  نیست و همه این شرایط رفتنی می باشد .

در پایان این برنامه از سربازان نمونه با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد .

لازم به ذکر می باشد در این برنامه مادحان اهلبیت عصمت و طهارت داوود ابراهیم زاده و حسین عظیمی مولودی خوانی کردند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=8950
  • ارسال توسط :
  • 1377 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای امروزه جوانان طلایه داران این انقلاب هستند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.