افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
26

شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی می باشد

  • کد خبر : 9201
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی می باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماکو گفت : الگویابی از حماسه و قیام خونین عاشورای امام حسین (ع) مهم ترین مقوله ای است که شهید مطهری به عنوان یک متفکر و احیاگر دینی به آن می پردازد .

به گزارش مرزداران ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن کاظمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ماکو نشست خبری با خبرنگاران گفت: برنامه‌های متنوع و پرمحتوایی در خصوص گرامیداشت هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه و هفته معلم در بسیج با شعار شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی برگزار خواهد شد این هفته از روز پنجشنبه آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به مهمترین برنامه ها افزود : از مهمترین این برنامه‌ها دیدار با ائمه جمعه و جماعت، فرهیختگان شهرستانی که با حضور اعضای ستاد بزرگداشت اجرا خواهد شد ، می باشد

وی  ترویج اندیشه‌های اسلامی مهمترین هدف برگزاری هفته عقیدتی‌سیاسی در سپاه است عنوان کرده و گفت : سپاه پاسداران با سه رکن انقلابی‌گری، اخلاص معنوی و شجاعت توانسته چهل سال در مقابل دشمنان بایستد، لذا  حرکت سپاه یک حرکت جهادی بوده و توانسته با روحیه مقاومت و ایستادگی، نقشه‌های شوم دشمنان را در منطقه با شکست مواجه کند.

حجت الاسلام کاظمی گفت : الگویابی از حماسه و قیام خونین عاشورای امام حسین (ع) مهم ترین مقوله ای است که شهید مطهری به عنوان یک متفکر و احیاگر دینی به آن می پردازد .

وی خاطر نشان ساخت : تعریف هویت بسیج و بسیجی و تدبر در فهم آن، یکی از ضروری‌ترین نیازها و وظایف نسل امروز بسیج در آستانه آغاز دهه ی  جدید انقلاب اسلامی است که بدون توجه به آن ،  بسیج در معرض تهدید خطرها و آفات جدی قرار خواهد گرفت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو در تشریح دیگر برنامه های هفته عقیدتی و سیاسی گفت :  غبارروبی مزار شهدا، برگزاری همایش‌های تجلیل از مقام شامخ استاد شهید علامه مطهری، به‌عنوان یاد مطهر، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت اندیشه‌های استاد مطهری از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

وی در پایان گفت : اجرای صبحگاه مشترک در سپاه و زنگ سپاس معلم در سطح مدارس شهرستان با همکاری آموزش و پرورش شهرستان ماکو، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات ورزشی فرهنگی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به خصوص شهدای معلم شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های درنظر گرفته شده برای بزرگداشت این هفته است .

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9201
  • ارسال توسط :
  • 1525 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شهید مطهری نماد سبک زندگی اسلامی می باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.