افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
21

همایش تبیین گام دوم انقلاب روحانیون اهل تسنن و تشیع

  • کد خبر : 9809
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۵۲
همایش تبیین گام دوم انقلاب روحانیون اهل تسنن و تشیع

همایش تبیین گام دوم انقلاب روحانیون اهل تسنن و تشیع شهرستان ماکو با حضور حجت اسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و روحانیون اهل تسنن و تشیع در دفتر امام جمعه ماکو برگزار شد .

به گزارش مزداران ؛ همایش تبیین گام دوم انقلاب روحانیون اهل تسنن و تشیع شهرستان ماکو با حضور حجت اسلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی و روحانیون اهل تسنن و تشیع در دفتر امام جمعه ماکو برگزار شد .

در این برنامه در ابتدا حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو ضمن خیر مقدم یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت .

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت : مقام معظم رهبری در بیانیه خود گام های مختلفی را با عنوان گام دوم انقلاب بیان کردند که بعضی کامل بود که بعضی ناقص می باشد و باید کامل شود .

وی افزود: در گام اول مردم عزیز ایران سرنوشت خود را به دست خود رقم زدند که در گام دوم هم به این مهم اشاره شده است که مردم باید خود برای آینده خود گام بردارند .

وی تصریح داشت : از دیگر گامهای بیانیه گام دوم ایجاد دولت اسلامی و تلاش برای تمدن سازی میباشد  که حضرت امیر  المومنین افرادی را که از تمدن اسلامی دور شده اند و دوباره به سمت اسلام بر می گردند را به اسب چموش توصیف میکند که اسب  چموش خود کره اسب خود را از خود دور میکند اما بعد از مدتی که آن را میابد به نشانه شناخت شدیدا وی را مورد محبت قرار میدهد .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت : همانطور که حضرت آقا فرمودند :تمدن اسلامی تنها کارخانه آنان ساز ،تنها مسیر محو سلطه، تنها زمینه ساز ظهور منجی و … میباشد .

در ادامه حجت السلام سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی  با اشاره به سخنان امام راحل گفت : بین کشته شدن و آزادی هیچ تفاوتی وجود ندارد .

وی افزود : در سرگذشت چهل ساله انقلاب همه چیز علیه ما بود رییس جمهور آمریکا آمد گفت ایران جزیره ثبات می باشد اما همه چیز به هم خود و مردم با رهنمود های امام راحل به پیروزی رسیدند لذا باید توجه داشت که انقلاب فرانسه در مقابل انقلاب ما چیزی نیست و انقلاب ما خیلی برتر است و علت آن ترکیب اسلامیت و جمهوریت می باشد .

وی تصریح داشت: ما در گذشته هیچ تجربه ای نداشتیم اما چهل سال را پر افتخار گذراندیم و امروز آمریکایی ها حتی با تشکیل ائتلاف هم نمیتوانند ما را شکست دهند .

حجت الاسلام سرایی یاد آور شد : وقتی انقلاب پیروز شد فکر کردین روحیه ایثار و مقاومت تمام شد اما دیدم همین که جنگ شروع شد ملت ریختند بیرون و داوطلب برای شرکت در جبهه ثبت نام کردند   از خود رشادت ها نشان دادند .

وی با اشاره به ضرورت عملی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب گفت : ما در آتش به اختیار چه کار انجام دادیم ،برای شبیخون فرهنگی چه کردیم ،بیانیه گام دوم در جهان صدا کرده اما ما برای عملی نمودن آن چکار کرده ایم ؟لذا عامل عزت این ملت میدان دادن به جوانان می باشد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان آذربایجان غربی تاکید داشت : ما نیاز به بسیج همگانی داریم چرا که قبل انقلاب خانواده ها مراقب فرزندان خود بودند بعد انقلاب گفتند عکس امام در کتاب ها درج شده همه جا در امنیت میباشد دیگر نیازی با مراقبت فرزندان نیست در حالی که دشمن از همه جا (فضای مجازی،تلوزیون، نوع پوشش،تحریک جوان به جنس مخالف)سعی در نفوذ در بین جوانان دارد پس ما چرا فریاد نزنیم ؟چرا مطالبه نکنیم ؟ امروز مسجد ها خالی از جوان می باشد مسجدی که در آن صندلی زیاد باشد نشان دهنده این است که جوان کم است یا وقتی میخواهی در یک مسجد با جوانان جلسه ای برگزار کنی میگویند  اول 200 هزار تومان به حساب مسجد واریز کن این چه مسجدی میباشد؟این را جوانان باید مطالبه کنند .

وی در پایان با اشاره به عاقبت محمد مرسی رئیس جمهور سابق مصر گفت :نتیجه اعتماد به آمریکا (دوشیدن شیر گاو به جای بازی با شاخ آن ) بیشتر از عاقبت این رئیس جمهور نیست .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=9809
  • ارسال توسط :
  • 1245 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای همایش تبیین گام دوم انقلاب روحانیون اهل تسنن و تشیع بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.