افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
20

دیدار مسئولین با مردم به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 1605
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
دیدار مسئولین با مردم به مناسبت هفته دولت

مسئولین شهرستان به مناسبت هفته دولت در مسجد علی بن ابی طالب ماکو با مردم دیدار کردند .

به گزارش مرزداران ؛ مسئولین شهرستان به مناسبت هفته دولت مورخه 96/06/05 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی بن ابیطالب با مردم دیدار کردند .

در این برنامه فرماندار شهرستان گزارش کلی از عملکرد فرمانداری ارائه داد وی گفت : زمین های اطراف فرودگاه جزء برنامه سازماندهی جلوگیری از برون رفت اب می باشد 8000 هزار هکتار در پلدشت و 3000 هکتار در روستای قره تپه و رند زیر برنامه ریزی سد شهید جواب قنبری می باشد که سعی داریم ان 3000 هکتار را به 5300 هکتار ارتقاء دهیم .

وی در ادامه گفت : اجرای طرح فاضلاب شهر ماکو از نارسایی های شهر ماکو است خوشبختانه با توجه به مکاتبه های انجام شده این طرح در حال اجرا می باشد.

وی افزود : بحث انشعابات و لوله گذاری ها در 24 ماه  اجرایی می شود اگر فاضلاب تحقق پیدا کند کل مشکلات شهری برطرف خواهد شد .

وی در ادامه این بحث گفت : در کنار این بحث اب رسانی روستایی دیروز با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندارخط ابرسانی به 5روستا ، سالن ورزشی دانشگاه پیام نور افتتاح شد و عملیات گاز رسانی به 16 روستا اغاز شده است .

علیزاده تصریح کرد: که با پیگیری های مکرر نماینده شهرستان  و مکاتبات انجام شده با اقای شیخی مدیر عامل شرکت گاز استان ، خط گاز رسانی به 3 روستای یاریم قیه علیا ، سفلی و وسطی و روستای اداغان و گروشکاک که جمعا 20 روستا میشود در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد   .

وی تاکید کرد : که معاون وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه در اینجا حضور خواهد داشت لذا ما امید داریم و تلاش میکنیم که مشکلات جوانان را در این زمینه حل کنیم .

وی در ادامه گزارش خود گفت : معاون وزیر راه و شهر سازی که اینجا امدند مبلغ 250میلیون از طرف ما و 750 میلیون از طرف معاون وزیر به ترمیم و اسفالت ریزی جاده دانالو از محله مسکن تا روستای دانالو اختصاص یافت و مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اسفالت ریزی جاده های روستایی اختصاص یافت .

در ادامه عموم مردم از فرماندار ، شهردار و مسئولین خواسته ها و سوال های خود را پرسیدند .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=1605
  • ارسال توسط :
  • 1337 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای دیدار مسئولین با مردم به مناسبت هفته دولت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.