افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
20

تعریض خیابان امام چه شد ؟ سکوت مسئولین شهر به چه معناست ؟

  • کد خبر : 1800
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
تعریض خیابان امام چه شد ؟ سکوت مسئولین شهر به چه معناست ؟

امام جمعه موقت ماکو گفت : تعری خیابان امام به یک معضل شهرستانی تبدیل شده چرا فرماندار و شهردار شفاف سازی نمیکنند ؟ مسئولین بیایند و پاسخگوی مردم باشند .

به گزارش مرزداران؛حجت الاسلام اسماعیل زاده امام جمعه موقت شهرستان ماکو در خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک عید غدیر گفت: تقوی بهترین توشه بشری است .

وی گفت:در فرهنگ اسلام 4 عید وجود دارد که مهم میباشد: عید قربان،عید غدیر،عید جمعه، عید فطر که هر کدام برادر خود دارای نماد بزرگی است مثلا عید جمعه همانطور که از معنایش پیدا است روز تجمیع جماعت است روز جمع شدن مسلمانان برای نماز است لذا خدا در این روز برکت قرار داده شده است که مسلمانان در این روز در نماز جمعه حاضر میشوند و در این روز با همدیگر دیدار می کنند و مشکلات خود را حل میکنند به همین دلیل این روز عید قرار داده شده است .

وی افزود: عید غدیر نیز روز تجدید میثاق با ولایت و امامت است لذا توحید منهای امامت یعنی هیچ گرایی و پوچ گرایی.

وی در تبیین واقعه غدیر گفت در آن زمان هم افرادی مانند هم اکنون بودند که واقعه غدیر را قبول نکردند مگر میشود که پیامبر بدون اذن الهی موضوعی را در اسلام بدعت قرار دهد.

اسماعیل زاده تصریح کرد :اهمیت وجود امام این است که زمین از حجت خدا خالی نماند .

امام جمعه موقت ماکو با اشاره به شخصیت امیر مومنان گفت : این شخصیت ،فضائل ،کرامات علی (ع)،عرفان علی ،امام بودن علی،صالح بودن علی (ع)بود که باعث شد واقعه غدیر شکل پیدا کند همانگونه که پیامبر اعلام کرد علی باب تمام علوم می باشد لذا اسلام امروز مدیون برکت وجود علی بن ابیطالب می باشد فلذا امروز کل اهل سنت باید در کنار شیعه مطیع و فرمانبردار فرامین و دستورات مقام معظم رهبری باشد تا دشمنان نتوانند اتحاد بین شیعه و سنی را بشکنند خوشبختانه این امروز در کشور ما جا افتاده است .

وی در خصوص پیگیری مناسبت های هفته گفت: تکریم میکنیم یاد و خاطره شهدا 17 شهریور که در مقابل رژیم ستمگر پهلوی از یادگار امام پاسداری کردند و تسلیت عرض میکنیم سالروز وفات آیت الله طالقانی را که از طرف امام راحل مامور شد تا اولین نماز جمعه را اقامه کند.

وی در خصوص جنایات میانمار گفت : اف و ننگ باد بر رییس جمهور بی شخصیت و لاغر میانمار که شبیه آدم نیست و جایزه حقوق بشر میگیرد خداوند شما را دچار بلا کند

حجت الاسلام اسماعیل زاده در آخر در خصوص مطالبات مردمی تصریح کرد : بنده 8 سال پیش در همین جا مقابل تریبون نشسته بودم فرماندار وقت آقا احمدیان اعلام کرد تا پایان بهمن ماه تعریض خیابان امام تمام میشود الان چه شده است که پس از گذشت 8 سال هنوز تعریض خیابان امام به اتمام نرسیده فرماندار و شهردار چرا برای مردم شفاف سازی نمیکنند بیایید پاسخگوی مردم باشید این خیابان به معضلی برای مردم ماکو تبدیل شده است

در بین الصلاتین به حمایت از مردم میانمار یک متن قرائت شده و شعار هایی سر داده شد

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=1800
  • ارسال توسط :
  • 1083 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تعریض خیابان امام چه شد ؟ سکوت مسئولین شهر به چه معناست ؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.