افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 19 April , 2024
17

خیابان ماکو غرق در زباله ؛ نتیجه عدم تدبیر شهرداری

  • کد خبر : 2688
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
خیابان ماکو غرق در زباله ؛ نتیجه عدم تدبیر شهرداری

عدم تدبیر شهرداری در ماکو باعث شد تا با بارش باران به صورت نم نم و اندک سیلی از زباله در سطح خیابان به راه بیاندازد .

به گزارش مرزداران؛ عدم تدبیر شهرداری در ماکو باعث شد تا با بارش باران به صورت نم نم و اندک ، ساعت 30 دقیقه بامداد مورخه 96/09/09 سیلی از زباله در سطح خیابان در مسیر بین ایستگاه پنج کلاسه تا فلکه مقابل مصلی به راه بیاندازد .

این جریان در صورتی میباشد که سر ریز شدن جوی های آب و جاری شدن آن بر سطح خیابان در ماکو از سابقه دیرینه ای برخوردار است و با عوض شدن چندین شهردار تا به الان هنوز تغییری در این امر ایجاد نشده است .

شایان ذکر است که طرح فاضلاب شهری که از زمان قدیم در دستور کار قرار داشت و اقدامات اولیه انجام شده آن این بود که چاه فاضلاب تعدادی از منازل ، خارج از منزل جهت اتصال به شبکه فاضلاب شهری قرار داده شده است و این در صورتی میباشد که تاریخ ساخت این منازل یا حفر چاه به بالای 25 سال میرسد ولی هنوز هیچ اقدامی چه از طرف مسولین منطقه ازاد و چه از طرف شهرداری انجام نگرفته است این در حالی است که یکی از مسئولین ذیربط در دیدار مسئولین با مردم در هفته دولت در یکی از مساجد شهرستان گفته بود زیر سازی های انجام شده از زمان مسئولین گذشته به درستی انجام نشده است (چه توجیح جالبی !!!! یعنی تا به حال اینقدر قانع نشده بودیم !!)

با التبع واکنش و جواب مسئولین این خواهد بود که جاری شدن سیل زباله به علت ساخت پروژه بازارچه شماره 2 منطقه ازاد ماکو و گرفته شدن مسیر جوی آب میباشد اما سوالاتی که مطرح می شود به شرح ذیل می باشد :

1- گرفته شدن جوی آب چه ربطی به زباله دارد ؟؟؟!! زباله جاری شده در سطح خیابان به قدری زیاد میباشد که انسان شک در این میکند که شاید مسیر جریان یک زباله دانی سد شده و طغیان کرده است  !!!!!

2- این دفعه مصالح ساخت و طراحی پروژه فاز 2 بازارچه منطقه ازاد باعث طغیان و جاری شدن آب جوی آب به سطح خیابان شده است دفعات قبلی چطور ؟؟؟!!!! سوالی که مطرح میشود این است که ایا جوی آب شهری ما ظرفیت جاری شدن آب باران اندک را ندارد ؟؟!! و این در صورتی میباشد که بوی لجن و زباله جاری شده در سطح خیابان همه منطقه مذکور را فرا گرفته است .

قابل توجه میباشد که هنگام بارش شدید باران در مناطق مقابل دادگستری ماکو ، ایستگاه پنج کلاسه ، مسیر ایستگاه پنج کلاسه تا فلکه مقابل مصلی ، فلکه مقابل مصلی و بهزیستی ، فلکه مقابل حوزه علمیه خواهران و روبروی اداره پست ماکو آبهای جوی ها سر ریز شده و محلی شبیه به دریاچه در مناطق ذکر شده از اب و زباله تشکیل میشود که تردد و عبور خودرو ها را با مشکل مواجه می سازد و بوی بد لجن باقی مانده تا چند روز باعث الودگی هوای محیط می شود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=2688
  • ارسال توسط :
  • 935 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای خیابان ماکو غرق در زباله ؛ نتیجه عدم تدبیر شهرداری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.