افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
25

سالروز فرار شاه خائن نباید از یاد ها فراموش شود

  • کد خبر : 3324
  • ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
سالروز فرار شاه خائن نباید از یاد ها فراموش شود

امام جمعه ماکو گفت : سالروز فرار شاه خائن از ایران باید موردتوجه قرار گرفته و مرور شود و به نسل های آینده نیز یاد آوری شود و از آنها درس گرفت چرا که تاریخ قابل تکرار است.

به گزارش مرزداران ؛ حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو در مصاحبه با خبرنگار مرزداران در خصوص 26 دی سالروز فرار شاه خائن از ایران گفت : نباید سالروز فرار شاه خائن از ایران به فراموشی سپرده شود چرا که تاریخ همواره در حال تکرار میباشد فلذا باید از این وقایع تاریخی درس عبرت گرفت و آن را به نسل های آینده نیز بازگو کرد .

رنجبری افزود : هدف از یادآوری سالروز فرار شاه خائن از ایران نشان دادن یکپارچگی و اتحاد ملت همیشه در صحنه ایران و مردم سالاری دینی می باشد لذا باید ایادی غرب از این حوادث تاریخی درس عبرت بگیرند و بدانند که این ملت همان ملت آگاهی است که دست نشانده آمریکا و دست آموز بلوک های شرق و غرب را از کشور بیرون کرد .

رنجبری با اشاره به یاوه گویی های اخیر ترامپ و اقدامات رژیم منحوس آل سعود گفت : اینطور که به نظر میرسد آقایان گاوچران و ملخ خور فراموش کرده اند که شاه با چه وضعیت خفت باری از ایران گریخت یا اینکه رییس جمهور دست آموز آنها با لباس زنانه و آرایش کرده از کشور خارج شد .

وی بیان داشت : دشمنان ایران بالاخص آمریکا و رژیم صهیونیستی حتما باید مشتی مانند مشت مالک اشتر زمانه سردار سلیمانی که بر دهان داعش زد، بخورند تا بر جای خود بنشینند ؟؟!!!!

امام جمعه ماکو تصریح داشت : رهبری های داهیانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل ریشه های این انقلاب را مستحکم نمود و اکنون این ملت بیدار در کنار رهبر فرزانه خود با آگاهی و هوشیاری درخت تناور انقلاب را ابیاری میکنند .وان شاالله پرچم این انقلاب را به بزرگ پرچمدار عدالت حضرت حجت بن الحسن امام زمان روحی له الفدا تقدیم خواهند نمود.

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3324
  • ارسال توسط :
  • 799 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سالروز فرار شاه خائن نباید از یاد ها فراموش شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.