افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 29 March , 2024
19

50 برنامه فرهنگی اجتماعی در دهه فجر برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 3483
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۳۸
50 برنامه فرهنگی اجتماعی در دهه فجر برگزار خواهد شد

معاونت هماهنگ کننده سپاه ماکو گفت : دهه فجر در راستای تبیین اهداف والای انقلاب اجرا می شود لذا بیش از 50 برنامه توسط سپاه پاسداران شهرستان ماکو برگزار خواهد شد .

به گزارش مرزداران ؛ معاونت هماهنگ کننده سپاه ماکو در نشست خبری با اصحاب رسانه عصر مورخه 11/11/96 که در مکان سالن سپاه ماکو برگزار شد دهه فجر را نقطه عطف تاریخ و پیروزی حق بر باطل عنوان کرده و گفت : این دهه ، نشان دهنده بیداری ، آگاهی و عدالت خواهی مردم میباشد و اینکه این ملت همیشه در صحنه بوده و به فرمان ولی خود لبیک گفته و در هیچ زمان میدان را خالی نخواهد کرد .

سرهنگ دوم موسی عطاری در خصوص برنامه های دهه فجر گفت : امسال در طول دهه فجر در سطح شهرستان ماکو بیش از 50 عنوان برنامه با اهداف جلوگیری از نفوذ دشمن ، تقویت بصیرت دینی و سیاسی  واقتدار ملی با همکاری سایر نهاد ها و مسئولین اجرا می شود.

وی افزود: برنامه های اجرایی دهه فجر در راستای تبیین اهداف والای انقلاب اجرا می شوند لذا تلاش بر اجرای هر چه بهتر این برنامه های به صورت کیفی خواهد شد  .

وی شعار محوری امسال دهه فجر را سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو در خصوص پروژه های در دست افتتاح در ایام الله دهه فجر سال جاری گفت: بهره برداری از مسجد تازه کند با اعتبار ۳۵ میلیون تومان، بهره برداری از مسجد امام موسی بن جعفر ماکو با مبلغ ۴۲ میلیون تومان و افتتاح خانه محرومین در روستای بری با اعتبار  ۱۶ میلیون تومان در دهه فجر امسال از پروژه های افتتاحی این شهرستان است.

عطاری با اشاره به سایر برنامه های اجرائی دهه فجر گفت : برنامه های غبار روبی مزار مطهر شهداء، یادواره های شهداء (در شهرستان ماکو، بخش بازرگان و دهستان قره تپه، دیدار با خانواده های شهداء، نشست روحانیون شیعه و سنی با فرمانده سپاه ماکو ، نشست های بصیرتی، ، جشنواره ورزش های بومی و محلی و برگزاری ویژه برنامه ها از برنامه های اجرائی  دیگر در ایام الله دهه فجر خواهد بود

وی در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی بیان داشت : با بهره برداری از طرح های گوهرتراشی، پنیر کوزه در روستای حصار، صنایع دستی، با اعتبار ۶۰ میلیون تومان برای ۱۰ نفر شغل ایجاد خواهد شد .

وی در پایان تاکید داشت : انتظار میرود که مسئولین شهرستانی برای اجرای کیفی این برنامه ها همکاری های لازم را داشته باشند .

 

 

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3483
  • ارسال توسط :
  • 691 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای 50 برنامه فرهنگی اجتماعی در دهه فجر برگزار خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.