افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 28 March , 2024
20

بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی گوهر تراشی و منبت کاری

  • کد خبر : 3914
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی گوهر تراشی و منبت کاری

مسئول سازندگی سپاه ماکو و معاون هماهنگ کننده سپاه ماکو به مناسبت دهه فجر از روند پیشرفت طرح های اقتصاد مقاومتی در زمینه گوهر تراشی و منبت کاری بازدید کردند .

به گزارش مرزداران ؛ در این بازدید که بعد از ظهر امروز انجام شد  موسی عطاری معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ماکو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار مرزداران در خصوص دو طرح اقتصاد مقاومتی گوهر تراشی و منبت کاری و معرق کاری گفت : برای طرح گوهر تراشی مبلغ 300 میلیون ریال وام اقتصاد مقاومتی اهدا شده که 3 سال از شروع فعالیت آن میگذرد و این طرح بسیار جا افتاده شده است .

وی از اشتغال زایی 12 نفر به طور مستقیم در این طرح خبر داده و گفت : یاسر پیری مسئول گوهر تراشی یشیل قالا توانسته است با استفاده از این طرح برای 12 نفر به طور مستقیم و تعداد زیادی از افراد با توجه به کار آموزی به طور غیر مستقیم اشتغال زایی کند .

معاون ههماهنگ کننده سپاه در خصوص طرح اقتصاد مقاومتی در زمینه منبت کاری ، معقر کاری ، ظریف کاری و نازک کاری گفت : مبلغ 15 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به این طرح اختصاص یافته است .
وی افزود : یعقوب مهدی زاده مسئول کارگاه هنرکده یاس توانسته اند با استفاده از این طرح علاوه بر اشتغال زایی برای خود اقدام به جذب تعدادی کار آموز کنند .

عطاری تصریح کرد : کار تولیدی های این دو طرح علاوه بر شرکت در نمایشگاه های مختلف به شهرهای دیگر کشور جهت فروش ارسال میشود .

لینک کوتاه : https://marzdaran.ir/?p=3914
  • ارسال توسط :
  • 1063 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی گوهر تراشی و منبت کاری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.